اجرای حکم اعدام 3 سارق در شیراز

اجرای حکم اعدام سه سارق مسلح در شیراز

صبح امروز حکم اعدام سه متجاوز به عنف و سارق مسلح که با ایجاد رعب و وحشت، باعث ایجاد ناامنی در شمال غرب شیراز شده بودند، اجرا شد. 
این سه متجاوز و سارق مسلح به اتهام 12 مورد سرقت مسلحانه توأم با و آزار و اذیت و یک مورد تجاوز به عنف در شهریورماه سال گذشته توسط مأموران پلیس دستگیر شدند.
اعضای این باند سه ‌نفره طی چند سال گذشته با ورود به باغ‌های منطقه گویم و قلات در شمال غرب شیراز، دست و پای ساکنان باغ‌ها را بسته و با تهدید سلاح اقدام به سرقت از آنان می‌کردند.
با پیگیری‌های پلیس و دستگاه قضایی این افراد در شهریورماه سال گذشته شناسایی و پس از طی مراحل قانونی به اعدام درملأعام محکوم شدند.
این افراد 46 شاکی داشتند که حکم اعدام هر سه نفر درملأعام و در منطقه ارتکاب جرم با حضور تعدادی بسیاری از مردم اجرا شد.
 
این سه متجاوز پس از دستگیری و تحویل به مراجع قضایی در شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز مفسد فی‌الارض شناخته‌شده و پس از قطعی شدن حکم، صبح امروز با

حضور تعداد بسیاری از مردم به دار مجازات آویخته شدند.

IMG12380508

این را هم بخوان :  چرخاندن صمد کرده

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *