اسرار زیبایی پوست

اسرار زیبایی پوست

اسرار زیبایی پوست هنرپیشه‌های هالیوود

هر بار که هنرپیشه‌ای در صحنه حاضر می‌شود به نظر می‌آید پوستش هیچ مشکلی ندارد. مردم همیشه دنبال کشف اسرار زیبایی و سلامت پوست هنرپیشه‌ها هستند. ما در این مطلب به ۱۰ مورد از این اسرار اشاره می‌کنیم…

اما واتسون و استفاده از ضدآفتاب

اسرار زیبایی پوست

این هنرپیشه انگلیسی فیلم‌ هری‌پاتر، به داشتن پوستی روشن و بدون لک معروف است. او برای پیشگیری از بروز لک‌های پوستی صبح و عصر از مرطوب‌کننده‌های حاوی ضدآفتاب استفاده می‌کند. این بازیگر جوان ۲۴ ساله در طول روز بسیار کم آرایش می‌کند و هر شب قبل از خواب به‌طور کامل صورتش را پاک می‌کند تا اثری از مواد آرایشی و آلاینده‌ها روی پوستش باقی نماند.

کریستین استوارت و مرطوب‌سازی روزانه پوست

اسرار زیبایی پوست

هنرپیشه فیلم twilight راز زیبایی پوست خود را مرطوب‌سازی روزانه آن می‌داند. این بازیگر ۲۴ساله بسیار کم آرایش می‌کند و دوست دارد رنگ پوستش طبیعی باشد. او از کرم‌پودری مات به رنگ طبیعی زیر آرایش استفاده می‌کند و از آنجا که زیر چشمانش کمی تیره است از کرم ضدکبودی کمک می‌گیرد و معایب کوچک پوستش را می‌پوشاند. درنهایت به کمک پنکیکی به رنگ صورتی ملایم به پوستش شادابی می‌بخشد. وی معتقد است حتما روی کرم‌‌پودر باید از پنکیک استفاده کرد تا برق پوست را بگیرد.

این را هم بخوان :  نکاتی برای داشتن دکوراسیونی زیبا و ارزان

اسکارلت جوهانسون و آبلیمو

این بازیگر ۲۹ ساله هر روز صبح صورتش را با صابون‌ ملایم می‌شوید و بعد از آن یک لیوان آبلیمو می‌نوشد. هفته‌ای یک بار از ماسک پاکسازی پوست استفاده می‌کند و در هفته ۱۰ دقیقه بیشتر در معرض نورمستقیم آفتاب قرار نمی‌گیرد تا از پیری زودرس پوستش جلوگیری کند.

اسرار زیبایی پوست

آنجلیناجولی و کرم خاویار

آنجلیناجولی ۴۰ساله برای داشتن پوستی زیبا و بی‌نقص از کرم خاویار استفاده می‌کند. این کرم حاوی امگا ۳ و انواع پروتئین‌ها و چربی‌های مفید است و پوست را به خوبی تغذیه می‌کند و باعث شفافیت و لطافت آن می‌شود.

اسرار زیبایی پوست

سلنا گومز و پاک‌کننده‌های آرایشی

این بازیگر و خواننده ۲۲ ساله از داشتن پوستی طبیعی لذت می‌برد و به همین علت آرایش فوق‌العاده کمی دارد. وی هر روز صبح صورتش را کاملا می‌شوید و از پاک‌کننده‌های آرایشی استفاده می‌کند. معتقد است، تقویت، پاکسازی و مرطوب‌نگه‌داشتن پوست از جمله اسرار زیبایی است. به همین دلیل همیشه ژل شستشوی صورتش را در کیف با خود دارد.

 

 

 

 

 

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *