اظهارات حدادیان درباره مرتضی پاشایی/انتشار آلبوم جدید پاشایی

اظهارات سعید حدادیان درباره مرتضی پاشایی/آلبوم جدید مرتضی پاشایی بعد از ماه صفر منتشر می شود

این بنده خدا (پاشایی)، پسر بدی نبود. همین جلسه ما هم می‌آمد. اهل روضه بود، اهل مذهب بود. اتفاقا چیزی هم که برای برنامه ماه عسل خوانده است یک چیز مذهبی خوانده که مردم آمدند. حالا یک عده هم دنبال این بودند که یک شلوغی‌هایی بکنند. آنها هم آمدند باخت خودشان را نشان دادند و الا عمده جمعیت، جمعیتی بود که به هوای آن برنامه‌های ماه رمضان آمدند و بعد هم مردم ما مردم بامحبتی هستند، بالاخره این آدم یک مریضی سختی کشیده، تصاویر بیمارستان ایشان را که نباید پخش می‌شد، پخش کردند، روحیه مردم تحت تاثیر قرار گرفت و آمدند تشییع جنازه.

 

آلبوم جدید مرتضی پاشایی بعد از ماه صفر منتشر می شود

این را هم بخوان :  توهین برادر مرتضی پاشایی به هانیه توسلی

مدیر برنامه های پاشایی در مصاحبه ای گفت: مرتضی در حال کار روی آلبوم جدیدش بود و بسیاری از کارهای مربوط به ساخت قطعاتش را انجام داده بود. به همین خاطر فکر می‌کنم کمترین کاری که می‌توان انجام داد، این است که این قطعات را گردآوری کنیم و کارهای مربوط به تنظیمش را انجام دهیم. فکر می‌کنم بعد از ماه صفر بتوانیم این آلبوم را روانه بازار کنیم. این اثر آخرین یادگاری مرتضی است. ضمن این‌که ما تصاویری را مربوط به برگزاری کنسرت‌هایش داریم که در زمان حیات مرتضی هم قصد داشتیم آن‌ها را منتشر کنیم که متأسفانه این فرصت در اختیار من قرار نگرفت. امیدوارم بتوانیم در فرصت مناسب فیلم کنسرت‌های او را هم منتشر کنیم.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

یک نظر

  1. الميرا مشعوفي-كرمانشاه

    بد نيست آقاي اباذري كه به آهنگهاي مرتضي گفته مبتذل محض اظهارات حاج آقا حداديان بخونه و بدونه كه مرتضي آهنگاش از دل برمي اومد و به دل مي نشستو مي نشينه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *