افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی

افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی با حضور مادر و دخترش

علی دایی مراسم افتتاحیه نمایندگی ریبوک در ایران را با حضور دوستان و دوستداران خود برگزار کرد و حضور محمدرضا گلزار از نکته های جالب توجه این مراسم بود.

از جمع ستاره های فوتبال هم خیلی ها به مراسم دایی رفتند حتی بازیکنان پرسپولیس با وجود حساسیتی که مدیریت فعلی باشگاه نسبت به شهریار دارد، به فروشگاه جدید دایی رفتند. نیلسون، سوشا، پیام صادقیان و خیلی های دیگر در این مراسم حاضر بودند اما حضور تمامی مدعوین تحت الشعاع محمدرضا گلزار قرار گرفت.

گلزار که رفاقتی ده، دوازده ساله و قدیمی با دایی دارد، این بار هم به دعوت رفیق صمیمی و قدیمی خود پاسخ مثبت داد و در ضیافت شهریار شرکت کرد.

البته امیر جعفری هنرپیشه سرشناس استقلالی و چهره هایی نظیر پوریا پورسرخ و … هم در این ضیافت حاضر بودند و در این میان جعفری وقتی برای گرفتن عکس یادگاری کنار دایی ایستاد، با انگشتان خود عدد ۴ را نشان داد تا برای شهریار و پرسپولیسی ها کری بخواند.

این را هم بخوان :  کامیون های انتحاری داعش

ازدحام جمعیت در مراسم دایی به حدی بود که در منطقه نیاوران ترافیک شد.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *