اقدام عجیب خواهر برای درمان سرطان

 ایستگاه قطار شهری چند روز قبل شاهد حضور دختر ۲۴ ساله ای بود که با پوشش سفید لباس عروسی دربدر بدنبال فردی می گشت که حاضر شود هزینه درمان برادر سرطانی اش را پرداخت نماید و او در عوض خودش را به عقد او دراورد.

 دختری که برای هزینه درمان برادرش با لباس عروس در ایستگاه قطار حاضرشد

 در مورخه ۲۴ ژانویه ایستگاه قطار کانمینگ شاهد حضور دختر جوان ۲۴ ساله ای بود که با پوشیدن لباس سفید عروسی در میان سیل جمعیت به دنبال فردی می گشت که حاضر باشد در ازای پرداخت هزینه درمان برادرش با او ازدواج نماید.

 دختری که برای هزینه درمان برادرش با لباس عروس در ایستگاه قطار حاضرشد

خانم هوانگ شیجو اهل زیجین از توابع ایالت گوئیزو چین با درد دست داشتن پلاکارد سعی داشت هر طور شده هزینه درمان برادر سرطانی خود را جور نماید. به همین خاطر با پوشیدن لباس عروسی در ایستگاه قطار حاضر شد. .در میان بهت و حیرت شهروندان روی پلاکارد نوشته شده بود حاضر است هر کسی که بتواند هزینه درمان برادرش را بپردازد با او در همان لحظه روانه محضر شده و عقد نمایند.

دختری که برای هزینه درمان برادرش با لباس عروس در ایستگاه قطار حاضرشد

خانم هوانگ می گوید قبلا با تلاش بسیار توانسته ۳۰۰ هزار یوان قرض بگیرد و هزینه پیوند استخوان برادرش نماید. اما مشکل بوجود می اید و تصلب بافتها رخ می دهد. وی می افزاید هم اکنون پزشکان ۳۰۰ هزار یوان دیگر جهت درمان برادرش درخواست نموده اند اما خانواده قادر به تامین هزینه نیست.

این را هم بخوان :  چالش سطل یخ چیست؟

 همین خاطر خانم با ظاهر شدن در مکان عمومی سعی دارد به هر وسیله شده فردی را بیابد که هزینه را متقبل شود. وی می گوید افرادی که حاضرند در این امر همکاری نمایند می توانند به بیمارستان Kunming People’s Liberation Army General Hospital مراجعه نمایند. وی در پایان می افزاید نام برادرش هوانگ شیجائو است و نام دکترش لی یو می باشد.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *