الهام چرخنده

الهام چرخنده: من چاپلوس و ریاکار هستم

الهام چرخنده در جریان افتتاحیه جشنواره فیلم عمار گفت: تمام کشورها می‌آیند و از کمترین‎های خود با قدمت بسیار پایین‌تر از چیزهایی که ما داریم را در بوق و کرنا می‌کنند و آن را صادر می‌کنند به کشورهایی مثل کشور ما از موسیقی گرفته است تا معماری، فیلم و مد لباس در حالی‌که ما از ارزش‌های کشورمان ازجمله موسیقی کهن ایران و معماری اسلامی ایرانی غافل هستیم.

چرخنده با اشاره به رعایت حقوق اقلیت‌ها در کشور گفت: در حالی منافقان و دشمنان بر رعایت حقوق اقلیت‌ها مانور می‌دهند که رهبر معظم انقلاب از سال‌ها قبل، چه در زمان ریاست‌جمهوری‌ و چه در زمان رهبری به منازل این افراد می‌رفتند، حتی دیه اقلیت در کشور ما معادل دیه مسلمان است که این یعنی عدالت. این افرادی که  در کشورهای دیگر اینقدر ادعا دارند در کدام کشور چنین شرایطی واقعا وجود دارد؟ ما باید به جوانان و نسل جدید خود این مطالب را بگوییم تا تحت تاثیر رسانه‌های دیگر قرار نگیرند.

بازیگر سینما و تلوزیون گفت: من به خود نهیب می‌زنم در جایگاهی که هستی برای انقلاب چه کرده‌‎ای؟ متاسفانه روشن چشم‌های روشنفکرنمای ما از قرآن فقط همین آیه “لا اکراه فی الدین” را حفط کرده و می‌خوانند.

 

چرخنده گفت: امروز در جشنواره عمار اعلام می‌کنم این جشنواره برای یک هنرمند که باور انقلابی دارد سنگر است، اگر قرار است کسی که در زمینه دین اسلام، تبیین اسلام، احترام به ائمه اطهار و زندگی اسلامی حرف می‌زند و تبلیغ می‌کند به‌عنوان یک چاپلوس، ریاکار و یا نان به نرخ روز خور مطرح شود، اعلام می‌کنم الهام چرخنده چاپلوس‌ترین و ریاکارترین است و ان‌شاءالله که شهادت در این راه نصیبش شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سینما امروز یک صنعت است و به دنبال فروش خود است، نمی‌خواهم اسم ببرم اما متاسفانه افرادی از بدنه انقلاب فیلم “بفروش” می‌سازند که رسوایی آن همه‌جا را برمی‌دارد، جالب اینجا است که سینما هم آغوشش را برای این دست افراد باز می‌کند.

این را هم بخوان :  دستور توقف فیلتر شدن واتس‌اپ

امروز اگر شما از این فضا حمایت کنید شاید فردا در سینما یک نفر دیگر به خودش اجازه دهد که بتواند حرف بزند و به خیلی اتفاقات نه بگوید و سینما نیز برای نگه‌داشتن بدنه صنعتی‌اش مجبور به استفاده درست می‌شود.

بی‌بی‌سی و صدای آمریکا کور خوانده‌اند چون هنوز هم بیرق زنان باعفت در این کشور دست‌زنانی با مرام حضرت زهراء(س) است.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *