انتخاب بهترین لباس دوران بارداری

راهنمایی برای انتخاب بهترین لباس های دوران بارداری

بعضی خانم های باردار قبل از اینکه برای اولین خرید بارداری بروند فکر می کنند اگر سایزشان ۳۸ بوده از حالا به بعد باید به دنبال لباس هایی با سایز ۴۲و ۴۴ بگردند! درست است که سایز شما تغییرات محسوسی داشته اما این تغییر سایز به این معنا نیست که به دنبال لباس بارداری با سایز ۴۲ یا ۴۴ بروید. براساس استانداردهای تعریف شده شما باید سراغ لباس بارداری با سایز همیشگی خودتان بروید، بنابراین اگر سایز شما پیش از بارداری ۳۸ بوده از فروشنده لباس بارداری برای سایز ۳۸ را بخواهید. البته این قاعده در مورد تمامی برندهایی که پوشاک بارداری تولید می کنند یکسان نیست. شما می توانید با مشورت گرفتن از فروشنده از سایز مناسب خود برای خرید لباس مطمئن شوید.

به فکر روزهای سرد هم باشید

دوران بارداری فقط ۳ماه کمتر از یک سال شما را درگیر خودش می کند و این یعنی مواجهه با ۳ فصل با ۳ آب و هوای مختلف. اقتصادی ترین کار برای شمایی که احتمالا از این به بعد دمای بدن تان در نوسان است این است که باتوجه به این مدت نسبتا طولانی انتخاب هایی مناسب و به صرفه داشته باشید. بهترین انتخاب برای شما این است که سراغ لباس های بارداری چند تکه بروید. مثلا وقتی زمستان نزدیک است به جای اینکه چند پلیور بخرید یک بلوز آستین بلند بخرید، پیراهن یا لباس بارداری تهیه کنید که کت یا ژاکت داشته باشد. در این صورت هر وقت احساس سرما کردید می توانید از کت آن استفاده کنید.

از همسرتان قرض بگیرید

همیشه لازم نیست برای خرید لباس بارداری پول خرج کنید. فقط باید کمی خلاق باشید. به کمد لباس های همسرتان سر بزنید. اگر سایز همسرتان سایز بزرگ است، می توانید از پیراهن های قدیمی و از مدافتاده او به عنوان لباس های راحتی در خانه استفاده کنید.

چه رنگی بپوشیم؟

برای متناسب به نظر رسیدن و مخفی کردن چاقی های موضعی پیش تر به شما توصیه کردیم که از رنگ های تیره و پارچه های ساده و بدون طرح استفاده کنید.

اما دوران بارداری شما دوران درخشان شماست. لزومی ندارد بخواهید چیزی را پنهان کنید یا از اضافه وزن تان خجالت بکشید. با خیال راحت لباس تان را از میان رنگ های شاد و طرح های متنوع انتخاب کنید. لباس های طرحدار بپوشید با گل های برجسته و رنگی و هر کاری که فکر می کنید لبخند را روی لب تان می آورد، انجام دهید.

چه جنسی بپوشیم؟

الیاف طبیعی بهترین انتخاب برای شما هستند و از آنجایی که احتمالا پوست تان در دوران بارداری حساس تر از همیشه است با انتخاب این نوع لباس ها احتمال بروز هر گونه حساسیت پوستی را محدود می کنید. اما شاید دوست داشته باشید در مهمانی های رسمی پیراهن های مجلسی تر بپوشید بنابراین بهتر است در این مورد سراغ لباس هایی با جنس لاکرای بروید. این جنس پارچه هم به خوبی کش می آید و هم به اندازه کافی لطیف است. با انتخاب این نوع پارچه می توانید در طول ماه های مختلف بارداری در مهمانی ها و مجالس زیبا و آراسته ظاهر شوید.

یک توصیه برای پیش خرید لباس!

اگر فروشگاهی که از آن خرید می کنید خیلی مدرن باشد احتمالا شکم بندهایی با سایز ماه های مختلف بارداری دارد که می توانید آنها را ببندید و طبق آن اندازه ها خرید کنید. اما اگر این طور نیست و قصد دارید از قبل خرید کنید، می توانید بالشتکی کوچک به همراه خود ببرید یا حداکثر از کیف تان برای تصور سایز چند ماه آینده کمک بگیرید.

 

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *