انتقاد بازیگر «ستایش» از توهین به او

انتقاد شدید بازیگر «ستایش» از اهانت به وی

 فریبا نادری – بازیگر نقش «پری‌سیما» در سریال «ستایش ۲» – با گلایه از برخی افراد که در صفحه اینستاگرامش به وی بی‌احترامی و توهین کرده‌اند، گفت: به خاطر نقش منفی‌ام در «ستایش» به من توهین و بی‌احترامی شده و برایم حرف درست کرده‌اند که با بازیگر نقش «صابر» ازدواج کرده‌ام!

این بازیگر با بیان اینکه تنها خواهشش از مردم این است که نگاهشان را درست کنند، در این خصوص توضیح داد: گله دارم از مردمی که در صفحه اینستاگرام شخصی‌ام برایم کامنت‌های توهین‌آمیز می‌گذارند و به شخصیتم بی‌احترامی می‌کنند. می‌خواهم به آنها بگویم چرا نسبت به شخصیت بازیگری که نقش منفی بازی می‌کند، قضاوت نادرست می‌کنند و به او تهمت می‌زنند. من هم یک آدمی مثل همه شما هستم، اگر دوست ندارید «ستایش» را نبینید، چرا بی‌احترامی می‌کنید؟

 

در سریال «ستایش» فقط نقش بازی کردم
وی تاکید کرد: می خواهم به آنهایی که می‌گویند من با بازیگر نقش «صابر» ازدواج کرده‌ام، بگویم ایشان جای برادرم هستند و عکس‌هایی هم که از ما منتشر شده مربوط به سریال «ستایش» است. من در سریال «ستایش» فقط نقش بازی کردم، نقش خودم را که بازی نکردم؛ منفی بودن نقش، دلیلی بر بد بودن من نیست. البته ناگفته‌ نماند که این توهین‌ها فقط منوط به فریبا نادری نیست، بلکه به آقای داریوش ارجمند هم بی‌احترامی شده است؛ ایشان از بزرگان سینما و تلویزیون ما هستنند.
کسانی که توهین می‌کنند ازمردم نیستند
نادری سپس با بیان اینکه از انتقادهای بینندگان سریال «ستایش» استقبال می‌کند، تصریح کرد: بسیاری از مردم به جهت همذات‌پنداری که با نقش من در سریال «ستایش» داشتند، مرا در سریال باور کرده‌اند و وقتی برایم کامنت می‌گذارند که از من متنفر هستند من خوشحال می‌شوم؛ چرا که نقشم تاثیرگذار بوده است. همین جا اعلام می‌کنم که از همه انتقادها با آغوش باز استقبال می‌کنم اما نه از حسادت‌ها و عقده‌ها و می‌دانم کسانی که برایم کامنت‌های توهین‌آمیز می‌گذارند از اقشار مردم نیستند بلکه افراد حسودی هستند که می‌خواهند عقده‌هایشان را در باب انتقاد بیاورند. من وظیفه‌ام به عنوان یک بازیگر این است که کار کنم و زندگی‌ام را اداره کنم.
وی که اکنون در سریال رمضانی «فاخته» نیز ایفای نقش دارد، درباره‌ِ ورودش به نقش منفی توضیح داد: طی این سال‌هایی که برای تلویزیون کار کردم تمام نقش‌هایم مثبت بود و فقط در سریال «ستایش» و «فاخته» نقش منفی بازی کردم. علت ورودم به نقش منفی سنجیدن توانیایی‌های خودم بود و به نوعی می‌خواستم خودم را به رخ خودم بکشم.
در «فاخته» خیلی منفی‌ترم
بازیگر نقش فریبا در سریال «فاخته» با بیان اینکه قصد دارد مدتی از ایفای نقش منفی فاصله بگیرد، ادامه داد: نقشم در سریال «فاخته» به نسبت «ستایش» خیلی منفی‌تر است؛ چرا که در «فاخته» نقشم کاملا فرق دارد ولی در این سریال نقش یک بیمار روانی را بازی می‌کنم که مدام دارو مصرف می‌کند و متوهم است. این مجموعه اکنون هم در حال تصویربرداری است.
نقشم در «ستایش» از گذشته کینه دارد
نادری سپس درباره حضورش در سریال «ستایش ۲» بیشتر توضیح داد و گفت: در سریال «ستایش» به عنوان بازیگر نقش پری‌سیما بالاخره به هدفم می‌رسم؛ ضمن اینکه گره‌های نقشم در این مجموعه از هفته گذشته باز شده است و بزودی مشخص می‌شود که علت رابطه‌ام با صابر از روی عشق و علاقه نیست و به کینه گذشته‌ی خانوادگی‌ام برمی‌گردد و قصد انتقام دارم.

بازیگر نقش پری‌سیما همچنین با اشاره به همکاری‌اش با سعید سلطانی در سریال «ستایش» یادآور شد: «ستایش» اولین تجربه‌ام با آقای سلطانی بود که امیدوارم ایشان انقدر از من راضی باشد که در تجربه‌های بعدی نیز افتخار همکاری با وی را داشته باشم. آقای سلطانی از کارگردان‌های مسلط و باسواد تلویزیون است که همیشه با دکوپاژ سرصحنه حاضر می‌شود. در این مجموعه تقریبا همه بازیگران دیالوگ‌های سنگین و طولانی داشتند. در نهایت فینال «ستایش ۲» به نحوی گرفته شده است که دیگر«ستایش ۳» وجود نداشته باشد و با یک جمع بندی کلی داستان به پایان می‌رسد، هرچند که داستان «ستایش۱» هم به گونه‌ای تمام نشد که حتما ادامه دار باشد.

فریبا نادری در پایان گفت‌وگوی خود با ایسنا گفت: فعلا قصد ندارم کار جدیدی را شروع کنم؛ چرا که از همزمانی دو سریال کمی خسته شده‌ام و نیاز به استراحت دارم.

این را هم بخوان :  جدیدترین عکس های هنرمندان

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *