انواع کاندوم با اسم

انواع کاندوم با اسم و عکس : تمام 8 مدل کاندوم در دنیا

انتخاب کاندوم حتماً کار مهمی است ! اما اگر انواع کاندوم با اسم آنها را ندانیم، چطور می خواهیم کاندوم مناسب خود و همسرمان را انتخاب کنیم ؟ کاندوم ها نقش بسیار مهمی در پیشگیری از بارداری دارند و همه پزشکان معتقدند که بهترین راهکار برای پیشگیری از بارداری کاندوم است چون بدون دستکاری در سیستم هورمونی یا ایجاد ممانعت فیزیکی در واژن بانوان، ضمن افزایش لذت جنسی برای زوج و زوجه، کارِ پیشگیری از بارداری و همچنین برخی بیماریها صورت می پذیرد ! پس این مطلب را بخوانید تا ببینیم، چه انواع کاندوم وجود دارد و اسم هر کدام چیست.

انواع کاندوم در ایران

همین تصویر زیر را ببینید ! مهمترین انواع کاندوم در عکس زیر قابل مشاهده است. نمایی شماتیک از انواع کاندوم :

انواع کاندوم در بازار ایران

 

  • کاندوم سمت چپ، کاندوم معمولی است که سطح کاملاً صاف دارد و هیچ اصطکاک اضافی ایجاد نمی کند.
  • کاندوم دوم از سمت چپ، کاندوم خاردار حلقوی است
  • کاندوم سوم از سمت چپ، کاندوم حلقوی است.
  • کاندوم چهارم از سمت چپ، کاندوم خاردرشت (فضایی) است.
  • کاندوم آخر یعنی کاندوم سمت راست هم کاندوم خاردار است.

به غیر از کاندوم های فضایی که خارهای بسیار درشتی دارند، باقی کاندوم ها برای همه قابل استفاده است. اما کاندوم های فضایی برای افرادی که استفاده از آن را بلد هستند و تجربه رابطه را دارند توصیه میشود.

انواع کاندوم در بازار ایران

حالا ممکن است در بخشهایی از کاندوم، با ایجاد مقداری تنگی، کارِ تاخیر ایجاد کردن در انزال مرد را نیز ار کاندوم بخواهیم. همین طور با طعم دار و رایحه دار کردنش امکان ایجاد تنوع در رابطه شرعی را ایجاد کنند. که در عکس دوم انواع کاندوم از این منظر نیز معرفی شده اند.

این را هم بخوان :  کدام داروخانه کاندوم فضایی دارد؟

در ایران سایتی که همه انواع کاندوم ها را داشته باشد، در دسترس است که سایت رسمی فروش کاندوم در ایران است با آدرس candom.ir .

Choosing a condom is definitely an important task! But if we do not know the types of condoms by their names, how do we choose the right condom for ourselves and our spouse? Condoms play a very important role in contraception, and all doctors believe that condoms are the best way to prevent pregnancy, because without manipulating the hormonal system or creating a physical barrier in a woman’s vagina, while increasing sexual pleasure for husband and wife, contraception And also some diseases occur! So read this article to see what types of condoms are available and what each one is called.

خلاصه
انواع کاندوم با اسم و عکس : تمام 8 مدل کاندوم در دنیا
عنوان نوشته
انواع کاندوم با اسم و عکس : تمام 8 مدل کاندوم در دنیا
توضیحات
انواع کاندوم ها و اسم آنها را اگر بشناسیم می توانیم بهترین کاندوم را برای خود و شریک جنسی مان انتخاب کنیم. اینجا با عکس تنوع کامل کاندوم در دنیا را توضیح داده ایم.
نویسنده
منتشرکننده
Shadabtor
لوگو

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *