اوقات فراغت سربازان اسرائیلی

سربازان اسرائیلی در خوشی و فراغت

 

حملات ارتش صهیونیستی به نوار غزه که نزدیک به یک ماه پیش از این آغاز شده است و هر روز ابعاد خونین تری به خود می گیرد گرچه محکومیت اسرائیل در افکار عمومی جهان را به همراه داشت اما این امر کمترین تاثیر را بر عاملان این جنایات گذاشته است 

در حالی که در 28 روز گذشته عکس ها و تصاویر دردناکی از آتش و ویرانی و مرگ در غزه بر اثر حملات سرابازن ارتش صهیونیستی درخبرگزاری ها و رسانه های مختلف منتشر شده و افکار عمومی جهان را تحت تاثر قرار داده است عکس هایی که از سربازان اسرائیلی در همین روزها منتشر می‌شود بی تفاوتی آنها نسبت به این جنایات را نشان می‌دهد.

با شروع حملات هوایی اسرائیل در غزه، رژیم صهیونیستی هزاران سرباز خود را در مرز این کشور با غزه به حالت آماده باش درآورد و تازه ترین اخبار حاکی از آن است که روز گذشته اسرائیل دستور آماده باش به ۱۶هزار سرباز ذخیره داد تا تعداد سربازان خود را به ۸۶ هزار نفر برساند
ارتش اسرائیل از آغاز یورش زمینی به غزه همزمان با بمباران هوایی خود مناطق مختلفی از شهر از جمله بیمارستان، مساجد، مدارس، خانه و پناهگاه ها را هدف قرار داد و آمار شهدای فلسطینی را از 1700 تن گذرانده است. با وجود محکومیت بین المللی حملات اسرائیل اما ارتش این کشور حاضر به پذیرش آتش‌بس نشد و همچنان به حملات خود ادامه می دهد.
در همین حال تازه ترین عکس هایی که از سرزمین اشغالی و مرز غزه مخابره شده است سربازان اسرائیلی را بی تفاوت به آنچه از سوی آنها به مردم غزه می رود در فراغت و خوشی نشان می دهد. این عکس ها در دو هفته اخیر در خبرگزاری های رویترز و فرانسه منتشر شده است.   
این را هم بخوان :  کمپین زنان عریان

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

مُداسب انتقام جوو فَشِن تنها مربوط به مهمانی و مراسم نیست. امروزه زنان و مردان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *