بازتاب سخنان روحانی در روزنامه‌ها

سخنان رییس‌جمهور در مراسم روز دانشجو مهم‌ترین روزنامه‌های امروز صبح بود.

روزنامه شهروند در همین رابطه در صفحه نخست خود نوشت: “رییس جمهوری در مراسم روز دانشجو: عهد ما شکستنی نیست”. همچنین روزنامه خراسان با عنوانِ ۱۶ آذر داغ دانشگاه‌ها به این سخنان و حواشی جلسه سخنرانی حسن روحانی پرداخت.

 

روحانی در سخنرانی روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ایران، با اشاره به اعتماد نمایندگان مجلس به محمد فرهادی به عنوان پنجمین وزیر پیشنهادی وزیر علوم در دولت یازدهم، خاطرنشان کرد: خط و راهی که دولت یازدهم تاکنون نسبت به دانشگاه‌ها داشته است یکی است و هیچ‌گاه از آنها بازگشت نخواهد کرد و وزیر علوم جدید نیز ادامه دهنده راه و مسیر عزیزان پیش خود در دولت یازدهم خواهد بود.

رئیس جمهور اضافه کرد: امروز همان راهی را ادامه می‌دهد که بنا بود میلی منفرد آن را ادمه دهد و نگذاشتند؛ بنا بود دکتر توفیقی ادامه دهد و نگذاشتند؛ دکتر فرجی دانا آمد و این راه را بر عهده گرفت اما ادامه راه برای وی ممکن نشد و همان راه را دکتر نجفی ادامه داد؛ همان راهی را که قرار بود دکتر نیلی احمدآبادی و دکتر دانش آشتیانی ادامه دهند.

این را هم بخوان :  ۱۰ خاصیت چای کیسه‌ای مصرف شده

روحانی در ادامه خطاب به دانشجویان با تأکید بر این‌که راه و مسیر ما همانی است که از روز نخست به شما وعده دادیم، گفت: عهد ما با شما شکستنی نیست.

     

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *