بازیگران هالیوود قبل و بعد از عمل

بازیگران هالیوودی قبل و بعد از عمل

جراحی یکی از شیوه‌های درمانی در پزشکی است. در جراحی معمولا از برش برای برداشتن بخشی از بدن (مانند کیسه صفرا، لوزه یا آپاندیس) یا بافت عفونی یا سرطانی و یا کار گذاشتن وسیله‌ای مانند پروتز یا دریچه مصنوعی یا دستکاری و اصلاح نقصی (مانند دوختن آنورسم یا باز کردن رگ) استفاده می‌شود.

پیش از این جراحی همواره با تیغ جراحی و برش موضع عمل انجام می‌شد، اما امروزه روش‌های جراحی پیشرفته‌تری مانند جراحی آندوسکوپیک، لیزر، اشعه گاما و کوتر نیز به کار می روند.

 

از عمل‌های جراحی می‌توان به جراحی قلب، جراحی چشم، جراحی مغز، جراحی پلاستیک و زیبایی اشاره کرد.

اما جراحی پلاستیک و زیبایی در بین ستارگان و بازیگران هالیوودی بسیار طرفدار دارد. آنها که دچار بیماری خود در رسانه شده‌اند به این نوع جراحی‌ها روی می‌آورند تا به قول خود زیباتر شوند. حداقل باید عمل جراحی روی صورت بازیگر هالیوودی صورت بگیرد تا بتوان اسم او را هالیوودی گذاشت. جدا از اینکه این ستارگان چه سنی دارند، بیشتر آنها فکر می‌کنند زیبایی نقش مهمی در حرفه و موفقیت‌شان دارد. بنابراین به هر قیمتی زیر تیغ جراحی می‌روند تا شکل و شمایل مورد نظرشان را به دست آورند. اما با این تیغ‌ها و برش‌ها فقط چهره‌ی خود را پر از زشتی می‌کنند.

این را هم بخوان :  محمدرضا گلزار و دختران

آنها چهره‌ی طبیعی خود را به دست جراحان زیبایی می‌سپارند و غافل از این موضوع هستند که تنها زیباتر نمی‌شوند بلکه زشت‌می‌شوند. فهرستی از هالیوودی‌هایی که به امید زیبایی زیر تیغ جراحی رفته‌اند را در زیر می‌خوانید.

جوآن ریورز 
بازیگر کمدین، نویسنده، تهیه کننده و مجری تلویزیونی 

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *