بزرگترین سلفی دنیا

ثبت بزرگترین سلفی دنیا با اسمارت فون لومیا ۷۳۰

تب تصاویر سلفی همچنان در دنیا داغ است و کمپانی های سازنده موبایل با توجه به این موضوع تمرکز بیشتری را روی دوربین های جلو در دستگاه های خود کرده اند و حتی در مواردی دیده شده که کیفیت دوربین جلو در حد دوربین عقب باشد ، لومیا ۷۳۰ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی خود سلفی های با کیفیتی می تواند از شما ثبت کند. حالا این گوشی رکورد جدیدی ثبت کرده است.

این سلفی که در بنگلادش گرفته شده حالا به بزرگ ترین سلفی دنیا تبدیل شده است. با لنز واید دوربین جلوی گوشی لومیا ۷۳۰ تصویر سلفی گرفته شده که در زیر مشاهده می کنید با حضور ۱۱۵۱ نفر تهیه شده که یک رکورد محسوب می شود. اما باید دید آیا این سلفی در کتاب گینس نیز ثبت خواهد شد یا خیر؟

 به نظر می رسد همچنان رکورد معروف ترین سلفی در اختیار الن مجری برنامه اسکار سال قبل باشد که بعد از گرفتن عکس سلفی با تعدادی از بازیگران مشهور هالیوود در یک قاب، موج جدیدی از سلفی در دنیا را ایجاد کرد. آیا شما هم تجربه حضور در عکس های سلفی را داشته اید؟

این را هم بخوان :  حبس ابد فرزان اطهری

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *