بزرگ کردن سینه زنان و دختران با گیاه

بزرگ کردن سینه زنان و دختران با گیاه / معرفی و توضیحات

بزرگ کردن سینه زنان و دختران با گیاه و افزایش حجم پستان خانم ها بدون هیچ عمل جراحی و فقط با استفاده از تاثیر شگفت انگیز گیاهان 

بسیاری از زنان از اندازه کوچک پستان خود ناراضی هستند و حاضرند برای بزرگ کردن اندازه آن دست به عمل جراحی بزنند .

خوشبختانه در طبیعت جایگزین خوبی برای بزرگ کردن پستان وجود دارد که با کمک به تحریک ترشح استروژن با عث افزایش حجم پستان در خانم ها می شود .

سینه از آغاز بلوغ شروع به بزرگ شدن کرده و تا سن ۱۸ سالگی در دختران این افزایش حجم ادامه دارد .

هورمون های رشد پستان در دختران پرولاکتین و استروژن و پروژسترون می باشد که در طبیعت فیتو استروژن که استروژن گیاهیست در برخی از گیاهان موجود می باشد .

۱. سویا

این دانه ها سرشار از پروتئین سویا و ایزوفلاون می باشد، که می تواند سطح هورمون ها را تحت تاثیر قرار دهد .جنیستین یکی از ترکیبات موجود در پروتئین سویا می باشد که اثرات استروژن با اتصال به استرادیول گیرنده هایی دارند و باعث افزایش سایز و شکل سینه دختران و زنان می شود .

۲. شنبلیله

این گیاه تامین فیتو استروژن در داروها را بر گردن می گیرد و توانایی زیادی در تحریک رشد پستان و افزایش تولید شیر مادر دارد .

 

۳. شبدر قرمز

این میوه سرشار از ایزوفلاون و itoestrógeno می باشد که کمک بسیار به تنظیم تعادل هورمونی زنان میکند . این گیاه برای افزایش حجم سینه زنان توصیه میشود و نوشیدن چای دم شده از گل خشک شبدر قرمز به میزان دو بار در روز میتواند به بزرگ شدن سینه زنان کمک کند .

۴. mirifica Pueraria

این گیاه را از آسیای جنوب شرقی به دست میآورند و یک منبع از فیتواستروژن می باشد که کمک به رشد بافت چربی پستان میکند . با توجه به مطالعه توسط دانشگاه chulalongkorn از تایلند، این گیاه کمک بسیاری به افزایش حجم سینه در زنان و دختران می کند .

این را هم بخوان :  روش های بزرگ کردن پستان

۵. دانه های رازیانه

دانه رازیانه به طور گسترده در غذاهای مدیترانه ای استفاده می شود و کمک به افزایش سطح استروژن در بدن میکند . با توجه به مطالعه در مجله Ethnopharmacology، سه ترکیب از ترکیبات رازیانه (آنتول، fotoanetole و dianetole) اثر استروژن دارند که در بزرگ شدن پستان تاثیر بسزایی دارد .

۶. قاصدک

  گیاه قاصدک برای تحریک شیر استفاده می شود و اعتقاد بر این است که به شکل گیری سلول های بافت پستان کمک می کند .

۷. یام وحشی

این گیاه وحشی منبع یک ماده شیمیایی به نام دیوسجنین (diosgenin ) می باشد که مورد استفاده برای سنتز استروئید های دیگر، از جمله استروژن است. با توجه به کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده دیوسجنین جایگزین طبیعی برای درمان افزایش اندازه پستان با استروژن است.

۸. خار مقدس

این گیاه وحشی از دوران باستان در تحریک شیر مادر در مادران استفاده شده است . و اعتقاد بر این است که مصرف آن ممکن است بر اندازه پستان با ایجاد شرایط هورمونی از تغذیه با شیر مادر تاثیر گذار باشد.

۹. هاپ

منبع ۸ Prenylnaringenin است و یکی از مواد تشکیل دهنده اصلی آبجو است. شما باید چای ساخته شده این گیاه را در تعداد انگشت شماری از گل خشک بنوشید.

۱۰. برگ شاهی آبی

این سبزی است که توسط یونانیان باستان و رومی ها برای درمان بیماری های مختلف پزشکی استفاده میشد . در آن از اسید فولیک و ویتامین E وجود دارد که تصور میشود برای بزرگ شدن سینه زنان و دختران تاثیر داشته باشد .

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

رابطه مقعدی

آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟

اینجا به سوالی پرتکرار یعنی آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟ پاسخ دادیم. واقعیت این است که رابطه مقعدی باعث بارداری نمیشود اما نکات مهمی در این باره هست.

یک نظر

  1. با سلام خدمت دوستان عزیز
    با توجه به اینکه دمنوش ریشه قاصدک بسیار تلخه، می تونید کپسول ریشه رو تهیه و به راحتی مصرف کنید
    طبق اصول علمی مصرف پودر ریشه بسیار موثر تر از عصاره یا دمنوش است.
    می توانید کپسول ریشه قاصدک رو از شرکت نیک داروی شفاساز امیران با قیمت مناسب تهیه کنید
    بسیار با کیفیته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *