تاثیر حنا بر مو

تاثیر حنا بر موهای چرب

تاثیر حنا بر دردها از دوره فرعونیان شناخته شده است.وقتی که برای موهایتان استفاده می کنید علاوه بر پاکسازیمو،موهایتان را محکم کرده و از چرب شدن زود به زود آن جلوگیری می کند به خاطر همین برای موهای چرب و شکننده  بسیار مفید است.

  • رنگ زیبای حنا

از خواص دیگر حنا رنگی است که به موها می دهد،رنگ مسی که به موها می دهد زنگ بسیار زیبایی است هر چند در این مورد سلیقه ها متفاوت است و با توجه به رنگ اصلی خود مو می تواند رنگهایی مثل بلوند،فندقی،مسی و قهوه ای به خود بگیرد.

اگر مو هایتان به رنگ سفید و یا زرد است رنگ بدست آمده با حنا طلایی دودی خواهد بود.موهایی که با رنگ های شیمیایی ضعیف شده اند باید ۴ هفته بعد از رنگ گذاشتن صبر کرده و بعد حنا گذاشته شود.

  • نکات  حنا کردن
  1. لکه حنا از جمله لکه هایی است که اصلا تمیز نمی شود،قبل از گذاشتن حنا لباس کهنه بپوشید و دستکش نخی و پلاستیکی که استفاده نمیکنید حاضر کنید و حوله های تمیز و زیبایتان را کنار بگذارید چرا که رنگ خواهند گرفت.
  2. پودر حنا را با آب گرم و یک قاشق زیتون تا رسیدن به حالت نرم هم بزنید.
  3. حنا را به روی موهای خشکتان به وسیله فرچه و یا ماله رنگ بمالید و در صورت نیاز از فرد دیگری کمک بگیرید،بهترین نوع مالیدن از ریشه مو شروع کرده به صورت رشته ای بمالید بعد از اینکه ریشه ها با حنا کاملا پوشانده شدند نوک موها را حنا زده بر روی سرتان جمع کنید.
  4. برای حفظ گرمای حنا بهتر است از کاغذ فویل و یا پارچه استرچ موهایتان را بپوشانیدالبته نایلون فریزر هم میتواند کارساز باشد.لکه های حنا را از صورت تان تمیز کنید چرا که آنوقت صورتتان رنگ زیبای حنا را خواهد گرفت و حداقل یک ساعت حنا روی موهایتان بماند.
  5. برای شستن حنا،بهتر است با آب ولرم موهایتان را بشویید و بعد از ان شامپو بزنید.برای اینکه رنگ حنا فیکس شود راحت بتوانید موهایتان را شانه بزنید میتوانید از کرم های مو استفاده کنید.
این را هم بخوان :  مدل شلوار جین زنانه

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *