ترکیب احتمالی تیم ملی ایران در برابر نیجریه

ترکیب احتمالی تیم ملی در برابر نیجریه

 

پایگاه اینترنتی “بلیچر ریپورت” در گزارشی ترکیب احتمالی ایران در جام جهانی 2014 برزیل را پیش‌بینی کرد که در زیر می خوانیم:

از زمانی که کارلوس کی‌روش، هدایت تیم ملی ایران را در سال 2011 برعهده گرفت، ترجیح می‌داد تا تیمش با سیستم‌ 1-3-2-4 به میدان برود. تیم‌های کی‌روش معمولا تدافعی هستند و با دو ها‌فبک دفاعی به میدان می‌روند.

* دروازه‌بانان:

دنیل داوری که در بوندسلیگا سابقه بازی دارد، اولین بازی ملی‌اش را در نوامبر سال 2013 انجام داد و توانست خیلی زود دروازه‌بان نخست ایران شود. با وجود تجربه کم ، دنیل داوری در بوندسلیگا تمجید خیلی از مربیان از جمله یوآخیم لوو را برانگیخت. او در تیم ملی ایران باید با رحمان احمدی و علیرضا حقیقی رقابت کند.

چه کسی می‌تواند جلوی شوت‌های ویکتور موسی ، شولا آمه‌اوبی و احمد موسی را بگیرد. به نظر می‌رسد شانس دنیل داوری نسبت به رحمان احمدی و علیرضا حقیقی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت ایران برابر نیجریه بیش از بقیه باشد.

* مدافعان :

هاشم بیگ زاده در طول اردوی آمادگی ایران در اردوی اتریش دچار مصدومیت شد، اما به نظر می‌رسد بتواند خودش را به جام جهانی برساند.

بیگ زاده در بازی نخست ایران در جام جهانی 2014 برزیل کار سختی برابر ویکتور موسی خواهد داشت که عضو تیم چلسی است و در حال حاضر به صورت قرضی در لیورپول بازی می‌کند.

در مرکز خط دفاعی جلال حسینی و امیرحسین صادقی شانس بسیار بالایی برای حضور در ترکیب ثابت ایران دارند. آنها در انتخابی جام جهانی عملکرد خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند.

در سمت راست خط دفاعی از بین مهرداد بیت آشور و خسرو حیدری یکی به صورت ثابت به میدان خواهد رفت.

به نظر می‌رسد با توجه به تجربه بالایی که خسرو حیدری دارد این بازیکن در بازی برابر نیجریه به میدان برود.

* ها‌فبک‌ها:

در سیستم‌ 1-3- 2- 4 کارلوس کی‌روش قطعا از آندرانیک تیموریان و جواد نکونام به عنوان دو ها‌فبک دفاعی استفاده خواهد کرد. هر دوی این بازیکنان در جام جهانی 2006 حضور داشتند و از جمله بازیکنان بزرگ ایران محسوب می‌شوند.

سه ها‌فبک تیم ملی ایران اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و علیرضا جهانبخش می‌توانند باشند.

* مهاجمان:

به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش تنها یک گزینه برای خط حمله خود دارد و آن هم رضا قوچان نژاد ، مهاجم گلزن تیم چارلتون است که در انتخابی جام جهانی توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

** ترکیب احتمالی ایران برابر نیجریه از دید “بلیچر ریپورت”:

دنیل داوری، هاشم بیگ زاده، امیرحسین صادقی، سیدجلال حسینی، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش ، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد 

این را هم بخوان :  بازگشت علی عبدالمالکی

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *