تصاویر جالب کنسرت بنیامین

«بنیامین بهادری» شنبه شب اولین کنسرت خود را در تهران در دوره ی جدید آغاز کنسرت‌ها برگزار کرد.

«بهادری» پس از آهنگ آغازین خود «‌محدودیت» به هوادارانش اینگونه سلام کرد: “سلام به شهر خودم، خودِ خودم، تهران. هیچ جای دنیا برای ما که اینجا به دنیا اومدیم و بزرگ شدیم با همه ی ترافیک و هوای آلوده اش تهران نمیشه.”

 

«بنیامین» در کنسرت شنبه شب خود آهنگ‌های آلبوم‌های مختلف خود را با تنظیم‌های جدید برای هوادارانش آماده کرده بود و پس از مدت‌ها اجرا با لباسی کاملاً‌ رسمی این بار با لباسی اسپورت بر روی صحنه‌ی سالن میلاد تهران حاضر شد و با طراحی صحنه‌ی ساده ولی رویایی «مستانه مهاجر» شبی خاطره‌انگیز برای هوادارانش ساخت.

این را هم بخوان :  عکسهای جدید ابرو گوندش

از جمله آهنگ‌های اجرای این خواننده‌ی محبوب پاپ که همواره با همراهی پرشور حاضران در سالن همراه بود می‌توان به هفته‌ی عشق، آهای تو و اصلاً صداش کردی؟، شناسنامه، عاشق شدم، همه چرخش من رو مدار توئه، تنگ غروب، جادوگر گیسو ، لیلی در پاییز و دنیا دیگه مث تو نداره اشاره کرد.
در بخشی از کنسرت بنیامین با اجرای آهنگ پرسه آهنگ «یکی هست» مرحوم «مرتضی پاشایی» را با همراهی و تشویق حضار اجرا کرد.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *