تصاویر طوفان در آمریکا

تصاویر ترسناک طوفان در آمریکا

 تغییرات جوی و بالایای طبیعی همانند سیل، زلزله، طوفان و … همواره در کمین زندگی بشر می باشند، گرچه پیشگیری های صورت گرفته تا حد زیادی باعث جلوگیری از ایجاد خسارت در این گونه حوادث می شوند، اما باز هم قدرت انسان در مقابل قدرت طبیعت یارای مقابله نخواهد داشت.
در چند روز گذشته تصاویری از طوفان و گردباد شکل گرفته برروی آسمان وایومینگ در کانزانس در ایالات متحده منتشر شد، که در توع خود قابل توجه و خارق العاده بود، این طوفان از نوع ابرهای حفره ای (SuperCell) نوعی از طوفان های تندبادی می‌باشد که می‌تواند به سرعت تشدید شود .

عکاس این واقعه استیفن لاک بوده است که به نوعی فرد خوش شانسی و شجاعی محسوب می شود که توانسته از این این اتفاق جالب و خطرناک عکاسی کند، وی این تصاویر را در تاریخ ۱۰ می سال میلادی جاری گرفته است، صحنه هایی مبهوت کننده که قطعا شمارا به حیرت وا می‌دارد.

این را هم بخوان :  برترین عکس های روز

2331268_416 2331269_759

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *