تمرین مختلط کاراته کاران

تمرین مختلط کاراته کاران ایرانی !

سایت ستارگان کاراته طی خبری در نقد عملکرد رئیس فدراسیون کاراته از نقاط ضعف علیرضا سمندر گفته است و در قسمتی از خبر خود به نکته جالبی در اظهارات وی اشاره کرده است.

پسرها و دخترها با هم خواهر و برادر هستند

 

رئیس فدراسیون کاراته در مورد اینکه آیا اردو و مسابقات ترکیه برای تیم‌های ملی مفید بوده یا نه؟ خاطرنشان کرد: این مسابقات هم برای بانوان کاراته خوب بود هم برای ما. اینکه تمام دخترها و پسرها در زمان تمرین انفرادی در کنار هم تمرین کردند و حتی قرار بود دو به دو تمرین کنند و هر بخش با خودشان تمرین کردند بسیار خوب بود.

حتی در این زمان کشورهای دیگر هم مراعات و هر گروه با خودشان تمرین می‌کردند. به اعتقاد من این خیلی خوب است که در مملکت ما به نوعی جا بیفتد که پسرها و دخترها با هم خواهر و برادر هستند. اگر این امکان فراهم شود خیلی خوب است.

این را هم بخوان :  تبریک روز مادر سلنا گومز

تمرین مختلط کاراته کاران

این اظهار نظر های سمندر در حالی است که تا کنون بانوان ایرانی با پوشش های کامل خود توانسته اند در مسابقات بین المللی شرکت کنند و به مقام های بین المللی دست پیدا کنند.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *