تیپ عجیب ترلان پروانه بر روی اسب

تیپ عجیب ترلان پروانه بر روی اسب

تیپ عجیب ترلان پروانه بر روی اسب ، ترلان پروانه بازیگر جوان و پر حاشیه ایرانی است که از از سه سالگی به حرفه بازیگری مشغول بوده است. وی هم اکنون علاوه بر هنرپیشگی، در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد و به عنوان مدل برند معتبر کمرون زینگال در ایران برگزیده شده است. 

ترلان پروانه در خرداد ماه سال 1377 در شهر شیراز متولد شد. با خانواده اش سابقه هیچ گونه فعالیت هنری نداشتند، از 3 سالگی وارد دنیای بازیگری شد و فعالیت هنری اش را از دوران کودکی آغاز کرد. او در همان سنین در چندین تیزر تبلیغاتی شرکت کرد و پس از 3 سال وارد عرصه تلویزیون شد. 

ترلانه پروانه استعدادش را از همان سنین خرد سالی به فعالان سینما کودک و نوجوان ثابت کرد و توانست با ایفای نقش در فیلم آهوی پیشونی سفید، عنوان برترین بازیگر جوان زن را از آن خود کند. 

تیپ عجیب ترلان پروانه بر روی اسب

تیپ عجیب ترلان پروانه بر روی اسب

ترلان پروانه که به تازگی وارد دنیای مدلینگ هم شده است علاوه بر همکاری با برند معتبر کمرون زیگنال که طراح لباس شرکت کنندگان المپیک 2016 بود، با برند ویدآل نیز قراردادی منعقد کرده است تا در برنامه های تبلیغاتی آن حضور داشته باشد. 

این را هم بخوان :  ترلان پروانه

در سال های اخیر اخبار ضد و نقیض درباره ازدواج این بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزون منتشر شده است. اولین شایعه درباره او مربوط می شود به خبر ازدواجش با اردلان قاسمی، دیگر بازیگر سینما و تلویزیون که از قضا سابقه همکاری دور و درازی هم با یکدیگر دارند. خبری که البته از جانب هر دوی آن ها تکذیب شد. 

البته این پایان حواشی زندگی حرفه ای ترلان پروانه نبود و بعد از آن نیز شایعات مختلفی از جمله خبر ازدواجش با سعید عزت اللهی، ملی پوش فوتبال کشورمان و فرشاد احمدزاده بازیکن تیم پرسپولیس نیز منتشر شد که در فضای مجازی جنجال زیادی به پا کرد.  

درباره Ali

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *