جام جهانی و فعالیت جنسی بازیکنان

فعالیت جنسی فوتبالیست‌ها در جام‌جهانی

جام جهانی فوتبال به نیمه راه خود رسیده است. مسابقاتی که از 12 ژوئن شروع شده و تا 13 جولای ادامه خواهد داشت. روزنامه «موندو دپورتیوو» اسپانیا به یک موضوع حاشیه ای جالب در جریان جام جهانی پرداخته است؛ زندگی جنسی بازیکنان حاضر در این جام.
  به گزارش آی‌اسپورت، زندگی جنسی بازیکنان حاضر در این جام که بعضا تا 40 روز باید در اردوهای تیم ملی بمانند تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی مربیان حاضر در این جام شده است.
 برخی از مربیان به بازیکنان خود اجازه این کار را داده اند و برخی هم خیر. به طور مثال اوئیس فلیپه اسکولاری سرمربی برزیل به بازیکنان خود این اجازه را داده است که روزهای استراحت خود را در کنار همسر یا نامزد خود حضور داشته باشند.
نیمار_www.roozpatogh.ir_1
 
دل‌بوسکه و

یواخیم لو به بازیکنان خود در طول رقابت‌ها برای چند ساعت اجازه فعالیت جنسی می‌دادند که البته روز قبل از مسابقه، این کار ممنوع بود.

جالب اینکه مربیان تیم های آمریکا، استرالیا، ایتالیا، انگلیس، سوئیس، هلند و اروگوئه هیچ‌گونه ممنوعیتی برای بازیکنان خود در این زمینه ایجاد نکردند.
77408_587 243395hp2 02679931741105868496
همچنین هستند مربیانی که یک سری محدودیت های عجیب برای بازیکنان خود در زمینه فعالیت جنسی ایجاد کرده اند.
 به طور مثال سرمربی نیجریه فقط به برخی از بازیکنان خود اجازه این کار را داده است.
 دیدیه دشان سرمربی فرانسه نیز در هفته، یک روز را برای بازیکنان خود در نظر گرفته که بتوانند به امور جنسی خود بپردازند. او در این مورد گفته: “نمی خواهم بازیکنان من تصور کنند که در اردو، ایزوله شده اند.”
08999911282351144549
 
برخی از مربیان نیز به گونه ای دیگر عمل کردند. مثلا مارک ویلموتس سرمربی بلژیک به بازیکنان خود گفته است که در صورت رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام جهانی اجازه می دهد همسر یا نامزد خود را به اردوی تیم بیاورند. بلژیک در صورت برتری بر آمریکا در یک هشتم با برنده آرزانتین و سوئیس در یک چهارم روبرو خواهد شد.
 سرمربی کاستاریکا نیز در صورت صعود این تیم به یک هشتم اجازه این کار را صادر می کرد.
 اما میگل اررا سرمربی مکزیک اعلام کرده که هیچ فوتبالیسیتی، 40 روز بدون داشتن فعالیت جنسی نمی میرد و هرگونه اقدام جنسی را ممنوع کرده است. همچنین سرمربیان بوسنی، روسیه و شیلی نیز عقیده ای همچون مربی مکزیک دارند.
 در مورد تیم فوتبال ایران نیز اطلاعاتی در دست نیست !

این را هم بخوان :  عکس های تماشاگران ایران و بوسنی

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *