جانشین بوگاتی ویرون

جانشین ویرون در حال آماده شدن میباشد

پس از معرفی مدل ویرون قریب به ۱۵ سال پیش، حال به نظر می رسد که زمان معرفی نسخه جایگزین این مدل که احتمالا شیرون نام بگیرد نزدیک باشد.این را می توان از تست های برگزار شده ای که توسط بوگاتی در جنوب اروپا اتفاق افتاده متوجه شد.

اولین نکته ای که با نگاه به این خودرو می توان دریافت، دیسک های کربن سرامیک متفاوت آن است که از مدل ویرون سوپر اسپرت نیز بزرگ تر می باشد که این می تواند حاکی از قدرت بیشتر مدل جدید باشد.

 

این خودوری آزمایش شده که به نظر می رسد بر پایه مدل ویرون سوپر اسپرت بنا شده باشد دارای تغییراتی مانند سپر جدید عقب و چرخ های جدید منحصر به فردی می باشد.

575163713865900021 21337310701614159493

اما شاید تعجب برانگیز ترین نکته این خودرو فرمان بکار رفته در این مدل باشد که از شرکت مادرش فولکس و مدل GTI آن به عاریت گرفته شده است.

این را هم بخوان :  جشن تولد کوچکترین قربانی اسیدپاشی

در حالی که بوگاتی اطلاعاتی را در مورد این مدل منتشر نکرده است، اما گفته ها حاکی از آن است که موتور ۱۶ سیلندر توربوچارچر ۴ قلوی ویرون نیز در این مدل قرار خواهد داشت، اما در کنار آن از یک موتور الکتریکی با ۳۰۰ اسب بخار استفاده خواهد کرد که در مجموع قادر به تولید ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت خواهند بود.همچنین آن ها اعلام می کند که وزن این خودرو نسبت به ویرون کاهش قابل ملاحضه ای خواهد داشت.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *