کاندوم بیگ دات

جدیدترین کاندوم خاردار دنیا با 690 خار برجسته

کاندوم های خاردار از محبوبترین کاندومهای دنیاست. انواع کاندوم که در بازار کاندوم دنیا وجود دارد، در ایران نیز در دسترس می باشد. اما شرکت ناچ کدکس با ارائه یک محصول جدید، نظرها را به سمت خود جلب کرده است. کاندوم خاردار ناچ کدکس که در سال 2019 وارد بازار شده است دارای 690 نقطه برجسته است این درحالی است که کاندوم های خاردار دیگر تعداد نقطه خاردارشان حدود 60 نقطه است. این کاندوم خاردار جدید که 690 نقطه برجسته و خار دارد، با نام بیگ دات در بازار در حال عرضه است. شما می توانید محصول بیگ دات را در ایران از فروشگاه رسمی کاندوم تهیه کنید. سایت کاندوم دات آی آر با آدرس www.candom.ir این محصول را عرضه می کند.

تصاویر کاندوم بیگ دات خاردار

همان طور که می دانید کلمه دات که به صورت dot نوشته می شود در انگلیسی به معنای نقطه است، کاندوم های بیگ دات در واقع 690 خار بزرگ دارد. این کاندوم، کاندومی استاندارد است که ضمن افزایش لذت زوج و زوجه، زن را به ارگاسم می رساند و در عین حال به دلیل استاندارد بودن سایز و سفتی خارها، آسیبی به واژن خانم نمی زند.

کاندوم بیگ دات ناچ

کاندوم بیگ دات با خارهای درشت

برای ارتباط با فروشگاه کاندوم با شماره 09039119990 تماس بگیرید و با از لینک زیر دیدن کنید.

این را هم بخوان :  تنوع در رابطه جنسی

خرید کاندوم بیگ دات ناچ کدکس

خلاصه
جدیدترین کاندوم خاردار دنیا با 690 خار برجسته
عنوان نوشته
جدیدترین کاندوم خاردار دنیا با 690 خار برجسته
توضیحات
جدیدترین کاندوم خاردار دنیا با 690 خار برجسته که نامش را شرکت ناچ به صورت بیگ دات گذاشته که نقطه G را در بانوان تحریک می کند و 690 خار دارد.
نویسنده
منتشرکننده
Shadabtor
لوگو

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *