حضور بازیگر زن ترک در ایران!

به تازگی خبری در فضای مجازی مبنی بر حضور نورگل یشیل چای، بازیگر سرشناس ترکیه ای در ایران منتشر شده است.

اخبار حکایت از حضور وی مقابل دوربین بایرام فضلی برای فیلم “جن زیبا” داشت. یشیل‌چای به خاطر نقشی که در عنوان مادر سلطان در مجموعه تلویزیونی «هزار سال باشکوه – کوشم» ایفای نقش کرده بود در ایران بسیار شناخته شده است.

مهرداد فرید با تکذیب این مطلب افزود: از شنیدن این خبر شوکه شدم و به دنبال یگیری منبع اصلی انتشار این خبر هستم. ما در حال مذاکره با بازیگران ایرانی هستیم و نمی دانم نام این خانم بازیگر از کجا آمده است.

این را هم بخوان :  عکس جدید بازیگران زن

وی همچنین درباره انتشار نام پرویز پرستویی به عنوان دیگر بازیگر اصلی این فیلم  گفت: من تمامی اخبار منتشر شده درباره این فیلم درباره لیست بازیگران را تکذیب و در روزهای آتی اسامی نهایی را به طور رسمی اعلام خواهم کرد. 

او هیچ اشاره ای به داستان فیلم نکرد و درباره عنوان «جن زیبا» گفت: نمی توان عنوان ژانر وحشت را برای این فیلم اطلاق کرد زیرا ابداعات تازه ای داریم که قطعا موجب جذب مخاطبان خواهد شد و شکل و شمایل تازه ای در سینمای ایران بوجود خواهد آورد. 

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *