حضور هنرمندان در جام جهانی

حضور هنرمندان در جام جهانی

مهناز افشار، محمدرضا گلزار،‌ کامران تفتی، الناز شاکردوست، محسن تنابنده، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، بهنوش بختیاری، بهنوش طباطبایی، لاله اسکندری و… برای حمایت از تیم ملی به برزیل سفر خواهند کرد.

نشست خبری یار دوازدهم با حضور محمدحسین لطیفی(کارگردان)، سید جواد هاشمی(تهیه‌کننده)، سردار علی‌ محمدی و محمدرضا گلزار (بازیگر) برگزار شد.

سید جواد هاشمی در ابتدای نشست گفت: برای اولین بار است که در تاریخ کشورمان به حمایت از تیم ملی در جام جهانی که مهمترین تورنمنت ورزشی جهان است از تیم هنرمندان پرداخته می‌شود.

وی افزود: قرار است، در آنجا هنرمندان بتوانند در کنار تیم کشورمان یاری دهنده آنها باشند و در کشور برزیل حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: برای این کار در محافل مختلف هنرمندان صحبت های این کار مطرح شد و با کمک اتحادیه فوتبال از یک سرمایه‌گذار برای اعزام این تیم که حدود 35 هنرمند برجسته و 60 ورزشکار است دعوت شد و سرمایه‌گذار این کار “هومن طالبی” که به صورت سرمایه‌گذاری شخصی به حمایت از تیم ملی ایران می‌پردازد.

هاشمی عنوان کرد: برای این کار به سراغ هنرمندانی که به فوتبال علاقه‌مند بودند رفتیم البته باید بگویم که من به دعوت “هومن طالبی” و “عزیز محمدی” به این کار دعوت شدم.

وی تصریح کرد: برای این‌ که تبلیغات ما شکل هنری پیدا کند مسابقه‌ای که از بعد هنری جذابیت داشته باشد برای این کار در نظر گرفته‌ ایم، و این پروژه در نهایت در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: ما برنامه خاصی برای پیگیری آن‌چه که در جریان اتفاقات “مسی” رخ داده نداریم و هنرمندان ما تنها برای تشویق تیم ملی عازم برزیل می‌شوند.

حضور هنرمندان در جام جهانی

این تهیه کننده عنوان کرد: در بخش مسابقه این کار جعبه‌هایی به صورت شانس در برابر بازیگران و چند تن از اهالی موسیقی قرار می‌گیرد و آن‌ها باید حدس بزنند که چه‌چیزی در آن وجود دارد. البته باید بگویم آن‌چه در این جعبه ها وجود دارد سؤالاتی درباره تیم ملی و تیم‌های حاضر در جام‌جهانی است زیرا با این کار معلومات بینندگان افزایش خواهد یافت.

این را هم بخوان :  شهره سلطانی راهی بیمارستان شد

هاشمی بیان کرد: این مستند از حیث وجود ستاره‌های هنری می‌تواند یکی از بزرگترین پروژه‌های نمایش خانگی باشد.

وی ادامه داد: در جام‌جهانی چهار سال قبل که حضور داشتم دیدم که مردم به صورت خود جوش از همه جای دنیا برای تماشای این تورنومنت می‌آمدند و هنگام دیدن من “پژمان بازغی” و “اصفهانی” بسیار غافلگیر می‌شدند.

حضور هنرمندان در جام جهانی

هاشمی بیان کرد: این پروژه برای سرمایه‌گذار به نوعی یک ریسک است زیرا او از بازگشت یا عدم بازگشت سرمایه خود  اطمینانی ندارد البته باید بگویم همه ما با دستمزد بسیار کم و تنها به عشق حمایت از تیم ملی ایران وارد این کار شدیم.

همچنین “هومن طالبی”، سرمایه‌گذار و  “الهام چرخنده” تمایلی به حضور در این نشست نداشته و در آن حاضر نشدند.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *