سردار آزمون

حمله روس ها به سردار آزمون

سردار آزمون امشب و در بازی با تیم آمکار که سعی عزت اللهی را در اختیار دارد بسیار خوب بازی کرد و دو گل زد و بهترین بازیکن میدان شد. اما در یکی از صحنه های بازی تیم روبین او کارت زرد گرفت و بازی بعدی تیمش را از دست داد. تیم فوتبال روبین هفته آینده باید مقابل روستوف تیم سابق سردار آزمون بازی کند، به همین دلیل حمله روس ها به سردار آزمون شروع شد و رسانه های روس، این کارت زرد سردار آزمون را عمدی و برای بازی نکردن در مقابل تیم سابقش دانستند :

 

متن خبر حمله رسانه ها به سردار آزمون از زبان خبرآنلاین

سردار آزمون امروز موفق شد به تیم آمکار که سعید عزت اللهی را در اختیار دارد دو گل زد و عامل اصلی برد تیمش بود.سردار توانست بهترین بازیکن زمین شود ولی کارت زردی که دریافت کرد برایش داستان های زیادی درست کرده است. هفته آینده روبین با روستوف تیم قبلی سردار بازی دارد و محرومیتش در این مسابقه باعث شد تا کلی سر و صدا به راه بیفتد و حتی بعضی سایت های روسی به او حمله کنند که از قصد کارت گرفته تا بازی بعدی محروم شود و مقابل تیم سابقش قرار نگیرد.

این را هم بخوان :  مارپیچ مرمـوز مصر چیسـت؟

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *