حواشی جالب این هفته

سوشا مکانی هم بازیگر شد / پورشه یک و نیم میلیاردی در تهران / پلاک ایران ۹۹ هم آمد

سوشا مکانی دروازبان تیم پرقدرت پرسپولیس در فیلم “آن آواز غمناک” نقش یک خبرنگار را دارد.

جواد عزتى، تینا آخوندتبار، چکامه چمن‌ماه، کیمیا بابائیان، مهدی محرابی، با معرفى مهدى الیاسى و حضور سوشا مکانى، هادی ساعی، آیدا کیخایى و شاهرخ استخری بازیگران اصلی فیلم جدید سنجابی هستند.

داستان «آن آواز غمناک» درباره دو دوست قدیمی است که هر دو ازدواج کرده­ اند. آن دو  وارد رابطه­ ای پنهانی با زنی دیگر هستند و در ادامه داستان دست به کاری می زنند که دردسر بزرگی برایشان به وجود می آورد و…


مجری و تهیه‌کننده برنامه ۹۰ به دلیل شکایت امیر قلعه‌نویی به دادسرا احضار شد.

به گزارش فارس، پس از اختلافاتی که میان امیر قلعه نویی و عادل فردوسی پور به وجود آمد سرمربی تیم استقلال از وی شکایت کرد تا جایی که حالا مجری و تهیه کننده برنامه ۹۰ به دادسرا احضار شده است.

قلعه نویی به به دلیل موارد پخش شده در برنامه ۹۰ در چند وقت گذشته از فردوسی پور شکایت کرده پس از پیگیری پرونده باعث شده تا دادسرا تهیه کننده سرشناس این برنامه را احضار کند.

بازپرس پرونده ( احضار به غیر عدم حضور) را برای فردوسی پور در نظر گرفته و بدین معنی است که تا سه روز آینده وی خود را به دادگاه معرفی نکند حکم جلب او صادر و تحت پیگیرد قانونی قرار خواهد گرفت.


بنا به گزارش برخی خبرگزاری ها در هفته گذشته، ۲۴۴ تن و ۴۰۰ کیلو آبلیموی «غیرانسانی» در یک کارخانه تولید مواد غذایی معتبر با ۳۰ سال سابقه در استان تهران کشف و ضبط شد.

این خبر روز چهارشنبه گذشته مانند یک بمب خبری تمامی فضای مجازی، رسانه ای و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داد.

در خبری که در این خصوص منتشر شد از دادستانی تهران خواسته شده بود تا در این مورد اقدامی قاطع صورت دهد و راه را بر ادامه این گونه تقلب های ضد انسانی ببندد.

با این حال، یک منبع آگاه در دادستانی تهران امروز یکشنبه به خبرنگاران گفت که این اتفاق محتمل، در خارج از حوزه تهران صورت گرفته و رسیدگی به آن به این دادستانی ارتباطی ندارد.


این را هم بخوان :  نوشته پیمان قاسم‌خانی در دفاع از همسرش

پورشه ۹۱۱ کاررا، گران‌ترین محصول پورشه با قیمت یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در بازار ایران موجود است و بعد از آن پورشه پانامراتوربو و پورشه کاین توربو در صدر جدول قرار دارند.


هادی خامنه ای سخنانش را ناتمام رها کرد

حجت الاسلام هادی خامنه ای روز یکشنبه برای سخنرانی در مراسم پانزدهمین سالروز تاسیس انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دعوت شده بود.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) در بخشی از سخنان خود گفت: امروز خیلی ها از کلمه فتنه گر نان می خورند.

این مطلب با عکس العمل شماری از افراد حاضر در مراسم مواجه شد و شماری از آنان شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه سردادند.

حجت الاسلام هادی خامنه ای از گروه های دانشجویی خواست بحث نکنند و علیه یکدیگر شعار ندهند اما این وضعیت ادامه یافت و دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) سخنرانی خود را ناتمام رها کرد.


مسابقه پیامکی دیشب برنامه ۹۰

 


تهیه‌کننده مجموعه سریال‌های «پایتخت»، درباره‌ی احتمال ساخت سری چهارم این مجموعه برای نوروز سال آینده، گفت: فعلا مشخص نیست چه اتفاقی تا سال آینده بیفتد.

الهام غفوری در گفت‌و‌گو با ایسنا، در همین زمینه اظهار کرد: امسال که گذشت و دیگر فرصتی برای ساخت «پایتخت» باقی نمانده است؛ ضمن اینکه ایام نوروز امسال هم با ایام فاطمیه(س) مصادف شده است و فکر نمی‌کنم ساخت کار طنز با این ایام مناسبتی داشته باشد.

وی در پایان گفت: برای ساخت «پایتخت ۴» در سال آینده، خدا بزرگ است. فعلا نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد و هیچ تصمیمی هم در این باره گرفته نشده است.


بارش برف در ابهر


تصویر دیدنی از یک گل کوکب


اینجا حد ترخص قم است

حدّ ترخّص در اصطلاح فقه به مکانى اطلاق مى‌شود که مسافر با رسیدن به آن جا دیوار خانه‌هاى شهر را نبیند و اذان را نشنود، از شرایط مشروعیت یافتن تقصیر نماز و افطار روزه براى مسافر، رسیدن او به حدّ ترخّص است؛ چنان که هنگام بازگشت از سفر، حدّ ترخّص، نقطه پایان مشروعیت قصر نماز خواهد بود.


ایران ۹۹ هم آمد


روز پرستار مبارک

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *