حک شدن نام کریستیانو رونالدو بر روی مدل جدید بوگاتی

شرکت فرانسوی بوگاتی در اقدامی تبلیغاتی، یکی از خودرو های خود را مختص کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید طراحی کرد. این خودرو که ارزش آن بیش از 3.5 میلیون دلار تخمین زده می شود، نام انحصاری رونالدو یعنی cr7 بر روی آن حک شده است. 

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro)  در سال 1985 در کشور پرتغال، در خانواده ای فقیر پشم به جهان گشود. 

او فوتبال را از تیم اسپورتینگ لیسبون و در کشور پرتغال آغاز کرد. در سال 2003 به منچستر یونایتد پیوست و پس از شش سال حضور موفق در این باشگاه، با رقم 100میلیون دلار به تیم رئال مادرید پیوست. این قرارداد در زمان خود گران ترین انتقال تاریخ فوتبال بود. اکنون او با دریافت 4 توپ طلای فیفا، یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال در تمام اعصار به شمار می رود. 

این را هم بخوان :  عکس های سلفی و جدید بازیگران

وی که به تازگی قراداد خود را رئال مادرید تمدید کرده است با دریافت 500000 دلار در هفته، به گران ترین بازیکن قاره اروپا تبدیل شده است. 

درباره Ali

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *