حیوانی عجیب در دانشگاه فردوسی مشهد

صید حیوان عجیب در دانشگاه فردوسی مشهد

مهدی رضایی مدیر حوزه یک عملیات آتش نشانی به باشگاه خبرنگاران گفت :در پی تماس ساکنان کوی دانشگاه فردوسی مشهد با سامانه 125مبنی بر مشاهده حیوان ناشناخته عظیم الجثه‌ای در محوطه حیاط یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه و با توجه به حساسیت موضوع ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی مشهد بلافاصله گروه نجات ویژه ایستگاه شماره 25 را به محل حادثه اعزام میکند.

مهدی رضایی افزود: نجاتگران با حضور در محل مشاهده میکنند ،یک گونه نادر از( بزغاله مار) به طول یک متر و قد 10سانتی متر در حال جست وخیز در محوطه حیاط یکی از خوابگاه ها است که امدادگران بارعایت نکات ایمنی و حفاظتی و با استفاده از تور صید حیوانات موفق به زنده گیری این حیوان (بزغاله مار) شدند.

 

مدیر حوزه یک عملیات آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: با شروع فصل گرما، بعضی از حیوانات برای دستیابی به آب و غذا وارد محیط های شهری می شوند و با توجه به اینکه قسمتی از کوی دانشگاه فردوسی مشهد شبهه بیابانی است ، این حیوان توانسته از طریق نواحی کوهستانی جنوب مشهد به این منطقه وارد شود. شایان ذکر است این جادثه تلفات جانی نداشته است .

گفتنی است ، بزغاله مار جزو خانواده خزندگان است. سر این حیوان به بزغاله های کوچک و بقیه بدنش هم به مار شباهت دارد. بزغاله مار در نواحی بیابانی و نیمه بیابانی، زمین‌ های ماسه‌ ای با سطوح ناهموار، خاکهای رسی و در دامنه کوهها زیست می کند و از پستانداران کوچک،پرندگان، تخم پرندگان و خزندگان، عقرب‌ها، حشرات بزرگ و وزغ‌ها تغذیه می‌کند.

این را هم بخوان :  الناز شاکردوست در شب تولدش

2291757_953 2291758_453 2291759_431 2291760_775 2291761_160 2291764_104 2291768_442

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *