خالکوبی جدید زلاتان

در جریان دیدار دو تیم “پاریسن ژرمن” و “کان” که در نهایت با تساوی دو تیم به پایان رسید زلاتان از خالکوبی جدیدش رونمایی کرد.

 

در این دیدار که پاریسن ژرمن قهرمان فرانسه با گلزنی “ابرا” و “لاوتزی”، ۲-۰ جلو افتاده بود ۵ بازیکن خود را در جریان بازی به علت مصدومیت از دست داد و در نهایت ۹ نفره دو گل دریافت کرد. 
زلاتان که در این فصل گفته می شود عملکرد خوبی در تیم پاریسی نداشته یکی از گل های پاریسی ها را به ثمر رساند. وی پس از گلزنی در برابر کان، به عمد پیراهن خود را به آرامی از تن بیرون آورد و خالکوبی های جدید خود را به نمایش گذاشت. وی به علت این حرکت غیر ورزشی خود از داور کارت زرد دریافت کرد.
زلاتان پیش از این با منتشر کردن عکسی از خود در اینستاگرام  از تتوی جدیدش با طرح “عبدالله” رونمایی کرد. او که به داشتن تتوهای متعدد در بین فوتبالیست‌ها مشهور است درباره تتوی جدیدش با نام “عبدالله”نوشت: “نامی مهم در زندگی من”. پدر زلاتان اهل بوسنی و مسلمان است و احتمالا نام عبدالله هم به این ریشه پدری وی مربوط می‌شود.
این را هم بخوان :  زنان قبل و بعد از آرایش

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زنان روسیه

قد زنان روسیه چقدر است ؟

حتماًتاثیر کلسیم بر ماهیچه هادرباره زیبایی و جذابیت دختران و زنان روس زیاد شنیده‌اید. یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *