خرید و فروش میلیونی صفحه فیسبوک

در حالیکه بسیاری از بازیگران و چهره‌های مشهور حضورشان در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک را تکذیب می کنند اما صفحه‌های موجود در این شبکه ها با اسم و تصاویر این بازیگران با قیمت‌های جالبی به فروش می‌رسد.

چند روز پیش مدیر یکی از صفحه‌های هواداری «طناز طباطبایی» بازیگر سرشناس ایرانی با آگهی جالبی اقدام به فروش این صفحه با حدود ۱۰۶ هزار طرفدار کرد. مدیر فعلی این صفحه از هواداران خواست تا در صورت تمایل به صورت خصوصی و از طریق پیام شخصی به این صفحه برای خرید و مطلع شدن از قیمت این صفحه اقدام کنند.

هرچند که بدون شک این بازیگر سرشناس از دلالی های موجود با نام خود بی اطلاع است اما به نظر می رسد که این دلالی سود زیادی برای دیگران دارد. بعد از تماس با مدیر این صفحه قیمت آن «یک میلیون تومان» عنوان شد.

اما این اولین اتفاق در شبکه های اجتماعی نیست. بسیاری از صفحه های پربازدید کاربران مثل املاک برای خودشان قیمت دارند. برخی نیز با راه انداختن صفحاتی به صورت واسطه و به شکل بنگاهها و مشاورین املاک اقدام به برقراری ارتباط بین فروشنده و خریدار می کنند.

نکته جالب میان کامنت های کاربران تخلفات صاحب صفحههاست. برخی کاربران در اینباره می گویند که بعد از پرداخت پول این صفحه به آنها واگذار نشده و یا اینکه «صفحه فوق» تقلبی بوده است.

فروش صفحه ای به اسم «پناه استخری» دختر «شاهرخ استخری» بازیگر ایرانی در یکی از این صفحات تبلیغاتی.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *