کاندوم های خاص

خرید کاندوم های خاص ممکن شد

قبل از این که در مورد کاندوم های خاص صحبت کنیم، می خواهم نظر شما را به مطلبی که با عنوان «همه چیز درباره ایدز» نوشته ایم جلب کنم. در این مطلب ما تمام نکات پیرامون ایدز را آموزش داده ایم. بیماری ایدز و ویروس HIV مشکلی است که باید با افزایش آگاهی آن را حل کنیم. همچنین در قسمت نظرات همان مطلب به بیش از 300 سوال کاربران پیرامون ایدز پاسخ داده ایم. اما برسیم به موضوع کاندوم های خاص که شما را متفاوت می کند. کاندوم وسیلۀ بسیار کاربردی است، وسیله ای که به افزایش بهداشت در خانواده و جامعه کمک می کند و می تواند انتقال برخی بیماریهای مقاربتی و همچنین ویروس HIV را متوقف کند. از سویی دیگر می تواند به افزایش لذت رابطۀ جنسی زناشویی کمک کند، بنابراین کاندوم وسیلۀ فوق العاده ای است. در ادامه می خواهیم راهنمای تهیه کاندوم های خاص را به شما بگوییم.

کاندوم های خاص و متفاوت

تفاوت و تمایز قدرت می آورد ! و یکی از نیازمندی های مرد در رابطۀ جنسی زناشویی حس قدرت است. کاندوم های خاص به شما کمک می کنند تا متفاوت و قویتر از همیشه در رابطۀ جنسی جلوه نمایید. بدین ترتیب همسر شما و شریک جنسی شما لذت بیشتری از ارتباط با شما خواهد برد. از سوی دیگر، بانوان در رابطۀ جنسی به دنبال خلق بیشتری لذت در همسر خود هستند، رابطه ای که باعث تحکیم بنیان خانواده خواهد شد. کاندوم های خاص در این راستا نیز به شما کمک زیادی خواهند کرد. بنابراین در کنار کاندوم های کلاسیک، در برخی مواقع (نه همیشه) استفاده از کاندوم های خاص و متفاوت نیز توصیه می شود.

این را هم بخوان :  آیا کاندوم در بازار کمیاب شده است؟

کاندوم خاص : فضایی اره ماهی

یکی از کاندوم های خاص، کاندوم های فضایی هستند. کاندوم های فضایی یک فرق مهم با کاندومهای خاردار دارند، کاندومهای فضایی همان کاندومهای خاردار هستند با این تفاوت که سایز، ارتفاع و قطر خارهای آن حدود 8 برابر کاندومهای خاردار است. یکی از بهترین انواع کاندومهای فضایی، کاندوم اره ماهی است. این کاندوم اوج قدرت را به مرد و اوج لذت را به زن خواهد داد.

کاندوم فضایی اره ماهی را از فروشگاه اینترنتی کاندوم می توانید تهیه کنید : کلیک کنید (سفارش تلفنی، تلگرامی : 09039119990)

کاندوم خاص فضایی
کاندوم خاص فضایی

کاندوم خاص : خاردار فوق درشت ژله ای

فکر می کنم برای تفسیر این کاندوم بهتر است از تصویر استفاده کنیم ! کاندوم فوق العاده ای که استفادۀ آن برای افرادی که اولین رابطۀ جنسی شان را تجربه می کنند به دلیل سایز ویژۀ آن کمتر توصیه می شود اما برای افرادی تجربۀ این کار را دارند، گزینۀ خوبی می تواند باشد. دقت کنید که این کاندوم و حتی کاندوم اره ماهی، برای استفاده روزمره مناسب نیست و برا مواقع خاص توصیه می شود.

کاندوم خاردار فوق درشت ژله ای را از فروشگاه اینترنتی کاندوم می توانید تهیه کنید : کلیک کنید (سفارش تلفنی، تلگرامی : 09039119990)

کاندوم خاص فضایی

پی نوشت : فروشگاه کاندوم که در این پست معرفی شد، دارای مجوز فروش کاندوم «نماد اعتماد الکترونیکی» می باشد.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *