خودروی ستاره های پولدار چیست؟

ستاره های پولدار چه خودروهایی دارند؟

در سال ۲۰۰۸ میلادی، پاریس هیلتون یک دستگاه «بنتلی کونتیننتال GT» خریداری کرد و آن را از بالا تا پایین صورتی کرد. این ماشین ۲۰۰ هزار دلاری همانند اسباب بازی در دست این ستاره، تغییر رنگ داد. دلیلش هم این بود که از بچگی دوست داشته است یک ماشین صورتی و کاملا دخترانه داشته باشد. رنگ کردن ظاهر خودرو هم او را راضی نکرد و همه اتاق داخلی ماشین نیز صورتی شدند.  اما پاریس هیلتون تنها هنرمندی نیست که از این کارها با ماشین خود کرده است.

ستاره های پولدار دیگری هم هستند که چنین تجربیات مشابه داشته اند. آنهایی که برای خرید خودروهای خاص حسابی پول خرج می کنند. برای آشنایی با آنها و خودروهایشان، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

C.J. Wilson

ویلسون، بازیکن بیس‌بال تیم لس‌آنجلس است. خودروی او «مک‌لارن P1 سوپرکار» است. یکی از خودروهایی که به تعداد محدود تولید می شود و فقط ۳۷۵ نفر در کل دنیا می توانند سوار آن شوند.  این مک‌لارن حدود ۱٫۲ میلیون دلار قیمت دارد. ویلسون این خودروی بسیار گران قیمت را  به دلخواه خودش رنگ و به بوم نقاشی تبدیل کرده است.

Justin Bieber

جاستین بیبر هم از آن دسته ستاره هایی است که پول زیاد دارد و نمی داند با آن چه کند. او یک Fisker Karma تماما نقره ای دارد که در سال ۲۰۱۲ میلادی یکصدهزار دلار خریداری کرده است.

این را هم بخوان :  نامه ریحانه جباری به خانواده سربندی

388170_450

Arnold Schwarzenegger

آرنولد شواتزنگر  در سال ۲۰۱۲ میلادی یک مرسدس بنز Unimog  خرید و در سال ۲۰۱۴ با قیمت ۲۷۵ هزار دلار آن را برای فروش گذاشت.

388171_360

Gold Ferrari

 

در آگوست ۲۰۱۴ میلادی دیلی‌میل خبری منتشر کرد که محله ثروتمندنشین لندن، یک فراری طلایی پارک شده که احتمالا برای شیخ نشین های عربستان یا امارات است. اما این فراری، مدل ۴۵۸ Spider است و به Riyadh Al-Azzawi، قهرمان بوکس در سال ۲۰۰۸ تعلق دارد.

Tyrese Gibson

خواننده و موزیسین، تایریس گیبسون نیز مرسدس  بنزی به نام Ghost Sprinter دارد که در می ۲۰۱۴ میلادی آن را شخصی سازی کرده است. صندلی های آن بژ و صورتی شده اند و یک تلویزیون ۴۲ اینچ در اتاق آن کار شده است.

Michael Jordan

مایکل جردن در سال ۲۰۰۷ میلادی مرسدس مک‌لارن SLR 722 خرید و اکنون پس از طی ۹۶۲ مایل آن را برای فروش گذاشته است. او قیمت این ماشین را ۴۳۰ هزار دلار تعیین کرده است. این خودرو، در عرض ۳٫۶ ثانیه از صفر تا صد کیلومتر شتاب می گیرد. بیشینه سرعت آن نیز ۲۰۹ مایل در هر ساعت است.

388174_188

Dan Bilzerian

خودروی این ستاره هم مرسدس بنز G63 است. این خودرو ۶۳۴ هزار دلار آمریکا قیمت دارد.

Nicki Minaj

خواننده رپ، نیکی میناج نیز یک لامبورگینی ۴۰۰ هزار دلاری دارد که به رنگ صورتی آن را نقاشی کرده است.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *