خودسوزی پسر جوان پس از نرسیدن به عشقش

خودسوزی پسر جوان پس از نرسیدن به عشقش ، به گزارش سرهنگ اکبری، رئیس کلانتری 65 نازی آباد خودسوزی جوان 18 ساله با حضور به موقع نیرو های امدادی مهار شد تا ناکامی عشقی پسر جوان به فاجعه ای جبران ناپذیر تبدیل نشود. 

رئیس کلانتری 130 نازی آباد در مصاحبه با خبرنگار برنامه «در شهر» گفت: پسر جوان از خانواده اش درخواست کرده بود تا دختر مورد علاقه اش را برای وی خواستگاری کنند که با مخالفت آنان مواجه می شود. 

خودسوزی پسر جوان

سرهنگ اکبری در این باره گفت: پسر عاشق پیشه قصد داشته با تظاهر به خودسوزی، خانواده اش را بترساند و واقعا قصد به آتش کشیدن خودش را نداشته است. وی برای تهدید پدر و مادرش مبنی بر این که اگر با خواسته او موافقت نکنند، خودش را به آتش می کشد، بنزین را به روی خودش می ریزد و در حالی که فندک به دست داشت ناگهان متوجه می شود که دست هایش آتش گرفته اند. 

این را هم بخوان :  باردار شدن دختر 11 ساله

در ادامه والدین پسر جوان سریعا دست به کار شده و اقدام به خاموش کردن آتش می کنند. سپس با رسیدن ماموارن آتش نشانی از سرایت آتش به دیگر نقاط جلو گیری می کنند و جوان حادثه دیده را به مراکز درمانی منتقل می کنند. 

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *