دانایی فر زنده است

دانایی فر زنده است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: دانایی فر زنده است!

سیدحسین نقوی‌حسینی در مورد آخرین وضعیت پنجمین مرزبان ربوده شده توسط گروه جیش‌العدل، گفت: ما قرائنی داریم که آقای دانایی‌فر در قید حیات است. اکنون این قرائن به سند و شواهد نزدیک شده است. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود دانایی‌فر به پاکستان پناهنده شده مدعي شد:‌ ما قرائنی داریم که ایشان با جیش‌العدل همکاری داشته که ممکن است این موضوع رد و یا تایید شود.

دانایی فر زنده است

امروز سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در اظهاراتی گفته بود: خبر جدیدی از وضعیت پنجمین مرزبان ایرانی ربوده شده نداریم. پنج مرزبان ایرانی در 17 بهمن سال گذشته توسط گروهی مرسوم به جیش‌العدل ربوده و به خاک پاکستان منتقل شد که در ایام تعطیلات نوروز اخباری مرتبط با کشته شدن دانایی‌فر منتشر شد. بعد از آن با رایزنی‌های انجام شده چهار مرزبان آزاد شده و به خاک کشور بازگشتند اما در مورد دانایی‌فر گروه جیش‌العدل اعلام کرد که امکان انتقال جنازه وجود ندارد.

این را هم بخوان :  همکاری دانایی فر با جیش العدل

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *