دانلود بازی office battle

دانلود بازی Office Battle

بازی Office Battle یک بازی کاملاً مهیج است که در واقع باید آن را در سبک اکشن معرفی کنیم، در بازی Office Battle که به دست Black Lime Studio در سال ۲۰۱۵ به انتشار رسیده است، اتفاقات جالبی در دفتر کار یک موسسه می افتد! اتفاقاتی که کمی برای شما جالب و هیجان انگیز خواهد بود.

با توجه به این که موقعیت های شغلی در دفتر کارتان کاهش چشم گیری داشته اند، Big B تصمیم می گیرد تا رقابتی بین کارکنان اداره ترتیب دهد. اما این رقابت ممکن است حتی منجر به مرگ کارکنانی که شرکت می کنند، بشود! شما نیز به عنوان یکی از اعضای اداره، تلاش می کنید تا این نبرد را به سود خود به پایان برسانید.

دانلود رایگان بازی Office Battle

بازی Office Battle
بازی Office Battle

قبل از مبارزه در بازی Office Battle همه چیز عادی به نظر می رسند و وسایل، سر جایشان قرار دارند. اما بعد از این که درگیری بین کارکنان آغاز می گردد، اوضاع دفتر کار به قدری آشفته می شود که افرادی که قبلاً به آن جا مراجعه کرده اند، توانایی شناسایی این شرکت را ندارند! از انواع تجهیزات اعم از میز و صندلی باید برای ضربه وارد کردن به حریفانتان بهره ببرید. هیچ سلاح مخصوص یا اسلحه گرمی در اختیارتان قرار نخواهند داشت. بلکه باید هر چیزی را که دور و برتان بوده، به عنوان سلاح به کار ببرید.

دانلود بازی Office Battle

حجم 139 مگابایت (لینک مستقیم و رایگان)

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *