دختر هندی دم درآورد

دختر 13 ساله هندی دم درآورد

دختری که به خاطر درآوردن دمی در پشتش به موجودی مقدس تبدیل شده است

دختر ۱۳ ساله هندی به خاطر در آمدن دمی به طول ۱۸ سانتیمتر در پشتش به یک موچود مقدس تبدیل شده است و مورد پرستش مردم قرار گرفته است. تا جایی که خانه این دختر به معبد تبدیل شده است و بیماران از هر سو برای شفای خود به نزد او می آیند.

روزنامه « دیلی میل»  ضمن بیان این خبر به نقل از برخی پیروان فرقه راستافار هندو نوشته است :« وجود دم در پایین کمر دختر نشانه آن است که او یک الهه میمون از نسل هانومان می باشد که شخصیتی مقدس در آیین هندو به شمار می رود.»

0169ab8b-e3df-4215-a751-fa61f4fe5076_4x3_690x515

این دختر که ارشید نام دارد در چهار سالگی پدرش را از دست داد و با پدر بزرگ و مادر بزرگش زندگی می کرد و مادرش نیز بعد از مدتی مجددا ازدواج کرده و خانه را ترک گفت.

 

پزشکان گفته اند که ای دم تنها یک تکه گوشت زائد نیست ، بلکه ریشه در ستون فقرات ارشید دارد و عمل جراحی آن سخت اما ممکن خواهد بود.

2d797d9d-66f5-437a-9e34-f6a5cff459ca_4x3_690x515

با وجود آن که پزشکان مدعی شده اند که می توانند این دم را به صورت کامل با یک عمل جراحی از بین ببرند اما «اقبال قوریشی» ، پدر بزرگ ارشید با این مسأله مخالفت می کند و می گوید که از همان یک سالگی ارشید و وقتی که به سخن در آمده متوجه معنویت او شده است.

این را هم بخوان :  نوزاد بدون بینی

به گفته اقبال ، نوه اش در همان ابتدا اسم خدایان به زبان های مختلف را به زبان می آورده است.

وی می گوید: « اکنون افراد زیادی برای برآورده شدن حاجاتشان نزد ارشید می آیند و زوج های جوان برای فرزند دار شدن از او حاجت می گیرند.»

گفتنی است ارشید به خاطر تعداد زیاد کسانی که برای حاجت گرفتن و لمس دمش به منزلشان می آیند در ادامه درس و مدرسه اش با مشکلات فراوانی رو به رو شده است.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *