در برخی نقاط شهر روسری‌ها را برداشته‌اند

امام جمعه تهران: در برخی نقاط شهر روسری‌ها را برداشته‌اند

به گزارش مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در جمع نمازگزاران تهرانی در دانشگاه تهران در خطبه دوم سخنرانی خود اظهار داشت: 

در برخی از نقاط شهرها گاهی روسری ها هم برداشته می شود و بی حجابی کامل دیده می شود و انواع بی حجابی در ماهواره و اینترنت به خانه ها راه پیدا می کند. در حالیکه در هیچ کشوری فضای مجازی را آزاد نمی گذارند چون نرم افزارها علاوه بر بعد جاسوسی و امنیتی، مسائل اقتصادی هم دارند و همه باید به قانون عمل کنند. علاوه بر این ما مسلمان هستیم، باید به داد دخترها و جوانان رسید و نباید گذاشت گناه شایع شود. 

1259896_599

این را هم بخوان :  پیام خرم سلطان برای ایرانیان

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

یک نظر

  1. سلام . معلوم است که حجت الاسلام صدیقی نه می فهمد ماهواره چیست ونه اینترنت و شبکه های اجتماعی ومجازی. ویا اینکه میفهمند ! ولی ذهن بیمارشان فقط معطوف به نقاط منفی ست. واقعا تا کی در جهالت و فریب باید زیست. ؟ جناب صدیقی واقعا نگران دختران و پسران هستند؟ اگر ماهواره زشت و کفر است !پس زشت ترین کار اینست که 33 شبکه استانی و دهها شبکه تبلیغی شیعی از طریق آن پخش و مردم ایران و جهان را به غفلت و گمراهی می کشانند. این واقعا خجالت آور است که امام جمعه که باید مظهر آگاهی ، دانش و آگاهی بخشی باشد همچنان در مسیرمعکوس و گمراهی باشد و خصوصا تریبون پر صلابت نمازجمعه که باید عالمانه باشد مگرقبل از انقلاب تلوزیون شاه فاسد نبود؟ چرا مردم متدین بودند . وانقلاب اسلامی کردند. ؟ بیحجابی، بی عفتی ،دزدی و انواع ناهنجاریهای اجتماعی ! شاید به عملکرد غلط سیستم هدایت اجتماعی دولت مربوط باشد . که البته باید دولت و مبلغین فرهنگ اول به خودشان فکرکنند بعد با عملشان به دختران و پسران نسل آینده درس زندگی صحیح بدهند. مسئولین نباید چشمشان را ببندند! روسری ! کمترینش است ! مثل فرمایش جناب صدیقی . همان مثل داستان مرحوم ایرج میرزاست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *