ذهن مردان

در ذهن مردان چه می گذرد

کمدین معروف توضیح داد که در ذهن مردان چه می گذرد. این برداشت آقای دین کوک از ذهن مردان و این‌که در ذهن مردان چه می‌گذرد می‌باشد. طبیعی است که او نگاهی طنز به واقعیت‌های ذهن مردان دارد. اما شما احتمالاً علاوه بر این‌که می‌خواهید ذهن مردان را بخوانید و بدانید در ذهن مردان چه می گذرد مایل هستید بدانید که روانشناسی نگاه زن به مرد چیست. این را هم از زبان دین کوک بخوانید.

دین کوک و نگاهی آمیخته به طنز به ذهن مردان

دن کوک : در ذهن مردان چه می گذرد
دن کوک : در ذهن مردان چه می گذرد

کمدین معروف دین کوک فقط بامزه و جذاب نیست. او به قدری زیباست که در قلب ها نفوذ می کند و زمانیکه در یک رابطه قرار می گیرد بسرعت اغوا می شود. ما از او خواهش کردیم که به ما بگوید در ذهن مردها چه می گذرد.

1-همه مردها به دنبال این هدیه هستند

پسربچه درون ما همیشه چیزهایی دوست دارد که مرتبط با بازیهای کامپیوتری است. همچنین ، یکی از دوست دخترهایم به من یک صندلی پربعمت هدیه داد. او به من گفت از این صندلی تو به موفقیت شغلی ات می رسید .من انسان قدرشناس و عاطفی ای هستم نه یک مادی گرای ظاهربین.

۲-مردان معتقد به عشق در یک نگاه هستند

من یک بار زمانیکه در حال کار بودم حادثه عشقی ای برایم پیش آمد. دختری در یک شو حضور داشت و من نیز برای لحظه ای که او روی استیج بود احساس وابستگی به او پیدا کردم. این به خاطر آن نبود که او فقط جذاب بود. آن فقط یک حس بود. من واقعا تحت تاثیر قرار گرفته بودم. مانند زمانی بود که با کسی قرار داشته باشی و خودت پایانش را می دانی همه چیز با یک بوسه تمام می شود.

۳-زنی که روی پای خودش باشد برای ما جذاب است.

 

من در روابط زیادی بودم که زنان همیشه وابسته من بودند ، شاید این قسمت کمی هیجان انگیز باشد. اما همیشه در درون مرا می سوزاند. زمانیکه زنی را می دیدن که روی پای خودش ایستاده و قصه وابستگی اش را تعریف می کند همیشه مفتون وی می شدم.

۴-مردان علاقه زیادی به موضوعات رمانتیک دارند

این را هم بخوان :  فال امروز

درست است که بگویم ، یکی از بهترین و مورد علاقه ترین لحظه های من زمانی بود که شام را در کنار ساحل صرف م یکردم زیر نور شمع … شاید ما جلوی دوستانمان از این تجربیات خنده مان بگیرد اما واقعا این کار را دوست داریم.

۵-زمانی که آنها گریه می کنند این کار را انجام دهید

می خواهم یک راز بزرگ را برایتان فاش کنم: زمانیکه همسر یا نامزد شما دارد گریه می کند به او شکلات بدهید!!!

۶-هیچ چیزی بدتر از این نیست که زمانیکه چیزی اذیت تان می کند از آن حرف نزنید

بهتر است آنچه که در ذهن تان می گذرد را به ما بگویید. ممکن است فکر کنید مرد من چیزهای زیادی برای فکر کردن دارد من نمیخواهم با گفتن این موضوع وی را ناراحت کنم. اما این برای یک رابطه اصلا خوب نیست.

۷-یک جوک بیمزه و کمی بی ادبانه بهترین راه برای فریفته کردن یک مرد است

هیچ چیزی بهتر از گفتن یک جوک عالی برای یک مرد نیست.آن مثل یک بمب ما را می ترکاند ما هنوز هم عاشق این جوک ها هستیم شاید چند بار هم آن را شنیده باشیم. در حقیقت ، هیچ چیزی بهتر از یک جوک مرد شما را سرحال نمی آورد

خلاصه
در ذهن مردان چه می گذرد
عنوان نوشته
در ذهن مردان چه می گذرد
توضیحات
ذهن مردان 6 محور کلی دارد، اینجا بخوانید که در ذهن مردان چه میگذرد. کمدین معروف آقای دین کوک توضیح داد که در ذهن مردان چه می گذرد
نویسنده
منتشرکننده
Shadabtor
لوگو

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

بدون تصویر

تست روانشناسی شخصیت زنان (کامل)

یکیکلیپ اتفاقات خنده دار 3از موضوعاتی که برای مردان بسیار جذاب است، روانشناسی و شناخت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *