دستور پخت پیتزا روی گاز (بدون فر)

تا حالا شده بخواهی پیتزا بپزی، ولی فر نداشته باشی یا حوصله روشن کردن و تمیز کردن فر را نداشته باشی ! اگر تا به حال همچین موقعیتی برای شما پیش اومده، این دستور پخت به شما کمک می کنه تا پیتزا را روی گاز و بدون فر بپزید. اسم این پیتزا را می توان پیتزا بشقابی هم گذاشت.

خب، با دستور پخت پیتزا روی گاز و بدون فر، لذت پیتزا خوردن برای شما که فر ندارید هم فراهم شده ! این دستور پخت را بخوانید و نظرتون را بگید:

مواد لازم:

قارچ یك بسته متوسط

سوسیس بلغاری

فلفل دلمه ای 1 عدد

 

سیب زمینی 1 عدد

رب گوجه فرنگی مقداری

پنیر پیتزا 1 بسته

نان تست 1 بسته

نمك+فلفل+پودر آویشن

این را هم بخوان :  کالبد شکافی پیتزا

دستور پخت:

سیب زمینی را كمی در روغن تفت دهید سپس سوسیس را به همراه فلفل دلمه و قارچ و نمك و فلفل را اضافه کنید و كمی تفت دهید اکنون رب گوجه فرنگی را اضافه كرده مواد را هم زده و از روی اجاق برمی داریم و روی نان های تست سس قرمز می زنیم مواد را روی نان ها میریزیم سپس پنیر را روی آن ریخته كمی هم روی پنیر در صورت دلخواه پودر آویشن می ریزیم سپس به مدتی كه پنیر روی آن طلایی شود در فر قرار میدهیم سپس از فر بیرون آورده ومیل نمایید.

این مقدار مواد برای 2 نفر كافیست. البته اگر 2 نفر کمی شکمو باشند، لازم است که کمی بیشتر درست کنید 😛

دستور پخت پیتزا روی گاز
دستور پخت پیتزا روی گاز

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زعفران چه رنگی است ؟

زعفران چه رنگی است ؟

شما می خواهید بدانید زعفران چه رنگی است و از طریق رنگ زعفران، اصل و خالص بودن یا تقلبی و ناخالص بودن زعفران را تشخیص دهید. اینجا رنگ زعفران را توضیح داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *