دلیل نرفتن مزدک به برزیل

مزدک میرزایی نتوانست به برزیل برود

کاروان خبری صدا و سیمای ایران از سفر به برزیل باز ماند.

تلاش مسئولان صدا و سیما به دلیل تاخیر در مشخص کردن سهمیه مسافران شان به برزیل بی نتیجه ماند و حالا آنها نماینده ای در برزیل ندارند. در حالی که شبکه دوم سیما که شبکه غیر تحصصی ورزشی است، توانسته با مذاکره بیش از 5 ای دی کارت برای نمایندگانش بگیرد و آنها چندروزی است که از استودیوی شان در برزیل برنامه هایی تولیدی را به تهران مخابره می کنند. دو گروه خبری شورای عالی ورزش سیما و مستندسازان شبکه سوم با مشکل بزرگ نداشتن ای دی کارت مواجه هستند.

اتفاقی که سبب شد تا مزدک میرزایی و همراهانش حتی نتوانند از سفارت برزیل ویزای پرواز به سائوپائولو را بگیرند و در فاصله 24 ساعت به مسابقه تیم ملی هنوز مشخص نیست آنها می توانند به کوریتیبا برسند یا نه.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی که از جام جهانی 1998 فرانسه به این طرف همیشه برای بازی های جام جهانی نمایندگانی داشته که بازی های تیم ملی را از درون ورزشگاه پخش زنده کنند، بعد از دادن این فرصت به جواد خیابانی و عادل فردوسی پور این بار نتوانست مزدک میرزایی را به محل بازی ها برساند.

این را هم بخوان :  گرانترین خودروی چین

مزدک که در روز گزارش بازی ایران و کره از بوسان برای ایران خوش یمن بود و صعود به تیم ملی با گزارشی که صدای او رویش بود اتفاق افتاد. حالا در پی این اتفاق و درحالی که انتقادها از گزارش های پیمان یوسفی و جواد خیابانی به خاطر مسابقاتی که از دو روز اول جام گزارش کردند، قوت گرفته است، صدا و سیما باید برای 3 بازی تیم ملی گزینه ای مناسب داشته باشد. اینکه از میان عادل، خیابانی و میرزایی کدام شان می توانند بازی ایران و نیجریه را گزارش کنند خود سوژه جذابی خواهد شد!

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *