دو ستاره بوکس که جلاد داعش شدند

هفته گذشته شبکه های اینترنتی تصاویری از دو جنگجوی داعشی منتشر کردند، که آنها را در حالی که دو سر جدا شده را با افتخار در دست گرفته، و در کنار یک خودروی زرهی آمریکایی به غنیمت گرفته شده از ارتش عراق ایستاده اند، نشان می داد.

هفته گذشته شبکه های اینترنتی تصاویری از دو جنگجوی داعشی منتشر کردند، که آنها را در حالی که دو سر جدا شده را با افتخار در دست گرفته، و در کنار یک خودروی زرهی آمریکایی به غنیمت گرفته شده از ارتش عراق ایستاده اند، نشان می داد.

به گزارش عصرایران به نقل از العربیه،جدا کردن سر از تن مخالفان و عکس انداختن افراد داعش با سرهای بریده انسان ها رفتاری عادی و طبیعی از سوی این گروه تلقی می شود، اما آنچه در اینجا عجیب است این دو عضو داعش دو قهرمان بوکس استرالیایی هستند که اخیرا به این گروه ملحق شدند.

دو ستاره بوکس که جلاد داعش شدند+عکس

محمد العمر و برادرش احمد العمر و دوست آنها خالد شروف ستارگان ورزش بوکس و کُشتی استرالیا هستند. اما برغم موفقیت فوق العاده ای که دو برادر و دوستشان خالد در زمینه ورزش داشتند، آنها تصمیم می گیرند که به صفوف نیروهای داعش در سوریه و سپس عراق بپیوندند.

 

به گزارش روزنامه بریتانیایی دیلی میل، این دو برادر که الان با سرهای جدا شده توسط داعش با افتخار عکس انداخته اند، در سال 2005 قهرمان بلامنازع ورزش بوکس در استرالیا بودند.

بیلی آین، مربی آنها می گوید : “این دو برادر جوان در ورزش بسیار سختکوش و جدی بودند و حتی یک روز از کلاس آموزش غایب نمی شدند. آنها در هیچ مسابقه ای شکست نخوردند و همیشه در مسابقات بوکس بر حریفان پیروز می شدند.”

این را هم بخوان :  ازدواج جذاب ترین مرد دنیا

پدر این دو نوجوان در استرالیا زندگی خود را از صفر شروع کرده بود و اکنون پیمانکاری بزرگ با سرمایه میلیاردها دلاری است . وی در رابطه با فرزندانش به روزنامه دیلی میل گفته است که دو فرزندش در خارج از استرالیا هستند و دقیقا نمی داند که اکنون به چه کاری مشغولند. او می گوید یا جهادی هستند یا قاچاقچی مواد مخدرند.

گفتنی است که پلیس استرالیا همسر محمد العمر را در فرودگاه سیدنی در حالی که عازم سفر برای پیوستن به داعش بود، بازداشت کرد.

اما دوست آنها خالد شروف ، یک کشتی گیر بود، اما برغم موفقیتش در ورزش، او در استرالیا به بد اخلاقی معروف است. بد رفتاری او باعث شد که چندین بار بازداشت شود. وی بعدها به دزدی مغازه ها و برخی خانه ها متهم شد. او به همراه دو دوست خود ناگهان ناپدید شدند و سپس سر از داعش درآوردند. اکنون مقامات امنیتی استرالیا آنها به همکاری با تروریسم متهم کرده اند.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *