دو قلوی به هم چسبیده هندی

دو قلوی به هم چسبیده هندی

دوقلوهای از کمر به هم چسبیده هندی که به عنوان تجسم الهی در روستای زادگاه خود پرستش می شوند

 می گویند ما می خواهیم تا پیری به همین نحو با هم باشیم. این در حالی است که یک پزشک هندی می گوید می شود این کودکان 12 ساله را از هم جدا کرد. آنها هرگز نمی خوام از هم جدا شوند

ظاهرا هندی ها هر چیز متفاوتی را می پرستند. احتمالا «پرستیدن» در این دیار پهناور، نزد برخی از ساکنانش، به معنای «ترسیدن» یا «اعجاب» است.
 
 
دو کودک به چسبیده هندی علاقه ای به جدایی از هم ندارند و می گویند همین طوری راحت اند.
 

بنا بر این گزارش، دوقلوهای از کمر به هم چسبیده هندی که به عنوان تجسم الهی در روستای زادگاه خود پرستش می شوند، می گویند ما می خواهیم تا پیری به همین نحو با هم باشیم. این در حالی است که یک پزشک هندی می گوید می شود این کودکان 12 ساله را از هم جدا کرد. البته، پزشکان هندی قبلا گفته بودند که امکان جدایی این دو وجود ندارد.

 

     Shivanath و Shivram Sahu که در یک روستای کوچک در نزدیکی Raipur در مرکز هند به دنیا آمده اندبا دو پا و چهار دست به این جهان شلوغ پا گذاشته اند،  پزشکان را با توانایی خود در شستشو، لباس پوشیدن و خورد و خوراک حیرت زده کرده اند. آنان معده مشترک اما ریه، قلب و مغز مستقل دارند.

این را هم بخوان :  جزئیات وحشتناک از پرونده آدم خواری یک پدر و پسر در تهران

دو قلوی به هم چسبیده هندی دو قلوی به هم چسبیده هندی دو قلوی به هم چسبیده هندی دو قلوی به هم چسبیده هندی دو قلوی به هم چسبیده هندی دو قلوی به هم چسبیده هندی دو قلوی به هم چسبیده هندی دو قلوی به هم چسبیده هندی

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *