رفتار زشت خواننده لس آنجلسی

گزارش شده است ناتوانی خواننده‌ ساکن لس‌آنجلسی از اجرای ترانه‌هایش در کافه‌ای در شهر کلن آلمان با اعتراض مردم و عذرخواهی برگزارکنندگان و تیم نوازنده‌های او همراه شد.

این خواننده از همان آغاز برنامه و زمانی که خواست اولین ترانه‌اش را بخواند، گفت “خسته” است و سپس روی زمین دراز کشید! او چند بار تلاش کرد ترانه‌هایش را در حالت نشسته بخواند که از ادای کلمات ناتوان بود و در نهایت با اعتراض ایرانیانی که به تماشای برنامه‌اش آمده بودند از روی سن بیرون برده شد!

 

او در طول دقایقی که روی سن بود در حالت عادی قرار نداشت و به جای ترانه ، حرف های نامربوطی بر زبان جاری می کرد و چند بار در پاسخ هم گروهی‌هایش که از او می‌خواستند سر پا بایستد، گفت: برو بابا، حال ندارم!

این خواننده قبلا نیز مسائل حاشیه ای زیادی در زندگی خود داشته است.

این را هم بخوان :  مردمان بی معرفت

در پایان یکی از اعضای تیم نوازندگانی که این خواننده را همراهی می‌کردند در حالی که گریه می‌کرد، از مردم پوزش طلبید و گفت که در ۲۵ سال فعالیتش با خواننده‌های مختلف، تاکنون چنین اتفاقی برایش پیش نیامده بود!

شرایط خواننده یادشده چنان عجیب بود که بسیاری گمان می کردند او روی صحنه غش کرده است.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

مُدعکس های جدید ترلان پروانهو فَشِن تنها مربوط به مهمانی و مراسم نیست. امروزه زنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *