رنگ تابستان 93

فسفری,رنگ تابستان 93

فسفری؛ رنگ تابستان ۹۳

 

اگر دختر نوجوانی هستید یا در خانه دختر نوجوان دارید که مثل تمام دختران نوجوان این سن و سال با علاقه زیادی، تازه‌های بازار پوشاک را پیگیری می‌کنند، این روزها باید سراغ اکسسوری‌هایی با رنگ‌های فسفری بروید. اگر نگاه دقیقی به فروشگاه‌های کیف، کفش، روسری و… بیندازید، محصولاتی در رنگ‌های نارنجی فسفری، سبز فسفری و صورتی فسفری خواهید دید. رنگ‌هایی که دیدن آنها در نور تند و شدید روزهای تابستانی کمی عجیب به‌نظر می‌رسد اما به‌زودی با زیاد شدن آنها و رواج‌شان در میان دخترهای جوان، به دیدن‌شان عادت می‌کنید. چنین تب‌هایی اغلب رواج چندانی در دنیای پوشاک ندارند و با پایان فصل تابستان عمر آنها به پایان می‌رسد. پیش‌بینی می‌کنیم رنگ‌های فسفری هم عمری به کوتاهی تابستان ۹۳ داشته باشند و به عنوان یادگاری این تابستان درخاطره‌ها بمانند.

رنگ‌هایی که دیدن آنها در نور تند و شدید روزهای تابستانی کمی عجیب به‌نظر می‌رسد اما به‌زودی با زیاد شدن آنها و رواج‌شان در میان دخترهای جوان، به دیدن‌شان عادت می‌کنید. چنین تب‌هایی اغلب رواج چندانی در دنیای پوشاک ندارند و با پایان فصل تابستان عمر آنها به پایان می‌رسد.

این را هم بخوان :  دسر خربزه

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *