زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

صحبت کردن درباره زیبایی همواره کارِ سختی بوده، چون موضوعی کاملاً سلیقه‌ای است و قطعاً همه افراد سلیقه یکسان ندارند. ما هم برای این که درباره زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 سلیقه شخصی‌مان را منتشر نکنیم، جهت آماده‌سازی این لیست از بازیگران ترکیه، به منابع ترک مراجعه کردیم. بنابراین آن‌چه به عنوان لیست زیباترین بازیگران و سلبریتی‌های ترکیه در سال 2021 در ادامه می‌بینید، یک جمع‌بندی از وب‌سایت‌های متعددی است.

زیباترین‌های سینمای ترکیه در سال 2021

در ادامه زیباترین زنان ترکیه (سلبریتی، بازیگر و …) معرفی شده‌اند و البته به نظر ما این ترتیبی ندارد و بهتر است شما مجموعه آن‌ها را یکجا ببینید نه به ترتیب !

Hande Erçel

هنده ارسل پرطرفدارترین دختر ترکیه ای در اینستاگرام و بانوی ترکیه بر تجارت اوقات فراغت ترکیه حاکم است. او در یک روز از شخصیت حیات اوزون در مجموعه کمدی رمانتیک Aʂk Laftan Anlamaz به شهرت رسید. او یک مانکن و هنرپیشه برجسته ترکیه ای است که از طریق تبلیغات بازرگانی وارد این تجارت شد. بدون شک او در حال حاضر محبوب ترین و دوست داشتنی ترین بانوی ترکیه است.

البته به نظر می‌رسد چهره این بازیگر خیلی بین ایرانی‌ها شناخته شده نباشد اما در سایت‌های ترکیه‌ای و آمریکایی یکی از محبوب‌ترین‌ها بود ! حالا شما با سلیقه خودتان تطابق دهید ! اما به هر حال ما در لیست زیباترین‌های ترکیه آوردیم !

عکس هنده ارسل

Esra Bilgiç

رتبه دوم دوست داشتنی ترین دختر ترکیه‌ای در سال 2021 به اسرا بیلگیچ می رسد. Diriliʂ: Ertuğrul، طرفداران سرسخت خود را از سراسر جهان دارد. اگرچه او خیلی بازیگر پرکاری نیست، اما همان معدود حضورش در تلویزیون و رسانه با آن نگاه گیرا و جذابش کافی بود تا طرفداران زیادی را پیدا کند.

اسرا بیلگیچ را در عکس زیر ببینید ! احتمالاً شما هم متوجه نگاه گیرای اسرا بیلگیچ بشوید و بپذیرید که باید یکی از زیباترین‌ها در لیست زیباترین زنان ترکیه باشد.

اسرا بیلگیچ

Fahriye Evcen

Fahriye Evcen یک هنرپیشه و مانکن آلمانی-ترکیه زرق و برق دار است که به خاطر کارهایش در مجموعه تلویزیونی Yaprak Dökümü شناخته شده است. شکوه و عظمت ترکیه ای با چشم فندقی در گام نهم در فهرست Buzznet از 30 زیباترین زن جهان در سال 2017 قرار داشت.

علاقه به فحریه اوجن فقط مربوط به غرب آسیا نمی‌شود و چهره او طوری است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و با توجه به چهره آسیایی-اروپایی بسیار جذاب است و به همین دلیل پیشنهاداتی از اروپا و آمریکا هم دارد !

حالا شما هم تصویر او را ببینید و در کامنت ها بگویید که قبول دارید یکی از زیباترین‌های کشور ترکیه محسوب می‌شود (Best of Turkish Actress)

زیباترین بازیگران ترکیه

کشور ترکیه با توجه به نزدیکی جغرافیایی و تا حدودی فرهنگی که به ایران دارد از یک سو، و از سمت دیگر به واسطه سریال‌های متعدد ترکیه‌ای که در ایران رایج شده است، برای ما ایرانی‌ها جذابیت‌هایی دارد.

ما ترجیح می‌دهیم لیست بزرگتری را فعلاً منتشر نکنیم و خانم توبا بويوكوستن که از محبوب‌ترین زنان ترکیه در ایران است، را در مطلبی جداگانه و مفصل معرفی کنیم.

When talking about the most beautiful women in the world, Turkish ladies tops the list. Here we suggest you a list of the most beautiful actress in Turkey.

خلاصه
زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021
عنوان نوشته
زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021
توضیحات
زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس
نویسنده
منتشرکننده
Shadabtor
لوگو

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *