زیباروی کلمبیایی,دختر شایسته جهان

تاج دختر شایسته بر سر یک زیباروی کلمبیایی

فارغ‌التحصیل در رشته مدیریت مالی، عاشق خانواده و دوستدار حیوانات از جمله ویژگی‌هایی است که دختر شایسته جهان در سال ۲۰۱۵ از آن برخوردار است؛ زیبارویی ۲۲ ساله از کشور کلمبیا به نام پالینا وگا.

در مراسم انتخاب دختر شایسته جهان (Miss Universe) پالینا وگا از کلمبیا توانست گوی سبقت را از دیگر رقیبان زیباروی خود برباید و تاج این عنوان را بر سر بگذارد. این مراسم شامگاه یکشنبه (۲۵ ژوئیه) به وقت محلی در دورال واقع در ایالت فلوریدای آمریکا برگزار شد.

از دید اعضای هیأت داوران هیچیک از ۸۸ نامزد این عنوان به اندازه این دوشیزه ۲۲ ساله کلمبیایی به زیبایی مطلق نزدیک نبوده است. نامزد‌های آمریکا، اوکراین، هلند و جامائیکا به ترتیب در رده دوم تا پنجم جای گرفتند.

جوزفین دونات، نماینده آلمان در این رقابت‌ها که برخلاف رسم معمول، با موهای کوتاه قدم به رقابت‌ها گذشته بود، حتی در جمع ده دختر برتر جهان نیز قرار نگرفت و در همان نخستین مراحل انتخاب از دور رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش خبرگزاری آلمان پالینا وگا در سن هشت سالگی نخستین تجربیات خود را به عنوان مانکن به دست آورد، پس از پایان دوران مدرسه در رشته مدیریت مالی در بوگاتا، پایتخت کلمبیا تحصیل کرد. او هم عاشق خانواده است و هم دوستدار حیوانات.

این را هم بخوان :  ممنوع الخروج بودن فردوسی پور

درخور توجه آن‌که مادربزرگ ۶۲ ساله پالینا نیز زمانی در رقابت‌های دختر شایسته آتلانتیک (Miss Atlantico) برنده شده بود.

البته این‌که این بار هم عنوان دوشیزه شایسته جهان نصیب آمریکای جنوبی شده است، چندان هم شگفتی‌آور نیست. دختران آمریکای لاتین در طی ده سال گذشته شش بار این عنوان را از آن خود کردند که سه بار آن نصیب زیبارویان ونزوئلایی شد.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *