ست جالب جنیفر لوپز و دخترش

ست جالب و دیدنی جنیفر لوپز و دخترش

ست جالب و دیدنی جنیفر لوپز و دخترش , اغلب جنیفر لوپز را به عنوان یکی از سلبریتی هایی که دارای حس خوب استایل و مد است می شناسند و به نظر می رسد این شمه به دخترش نیز رسیده است.

 

این بازیگر و خواننده هنگامی که با دختر شش ساله اش از هتلی در نیویورک خارج می شد دیده شد در حالی که هر دو آنها لباس هایی تقریبا شبیه هم به رنگ صورتی پوشیده بودند.

این مادر و دختر با وجود آنکه تازه از پاریس و هفته فشن شو برگشته بودند کاملا شاداب و بدون خستگی سفر به نظر می رسیدند ، خواهر کوچکتر جنیفر لوپز به نام لیندا نیز به آنها ملحق شد.

این را هم بخوان :  همسر اوباما و جنیفر لوپز

 لوپز و دخترش با لباس ها و دیگر اکسسوری های گران قیمت برای شرکت در یک همایش ملی به دیدن میشل اوباما میرفتند. حتی کیف در دست دختر کوچولوی جنیفر لوپز با طرح پرنده های صورتی از مجموعه کیف های طرح باغ وحشی، برند مشهور Gucci است که به قیمت ۵۳۰ دلار به فروش می رود.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *