سحر دولتشاهی و باران کوثری در مستانه

فیلم سینمایی مستانه با بازی سحر دولتشاهی و باران کوثری تازه ترین فیلم بلند محمد حسین فرح بخش میباشد.

سحر دولتشاهی در این فیلم دادگاه وارد فاز دیگری از ایفای نقش خود می‌شود.

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران فیلم مستانه

آنونس جذاب فیلم سینمایی مستانه  مدتی است در دنیای مجازی پخش شده و هزاران بار دانلود شده است. بعضی از سایت ها برای اینکه استقبال و بازدید از محصولات و اخبارشان را افزایش دهند اعلام کردند که این فیلم به طور کامل در سایت آنها دانلود می‌شود در صورتیکه با توجه به گفته های کارگردان فیلم، حسین فرحبخش و تهیه کننده آن عبداله علیخانی این فیلم پر از حاشیه و هیجان اواخر آبان ماه اکران می‌شود.

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران فیلم مستانه

 سحر دولتشاهی در این فیلم به خوبی از عهده نقشی برآمده که شاید بسیاری از بازیگران سینما در شرایطی مشابه آن قرار گرفته‌اند ولی به خاطر شغل خود مجبور به سکوت شده اند!
میلاد کی مرام مسبب به وجود آمدن این مشکل در این فیلم بازهم اثبات می کند که بازیگری توانمند است و در کنار هنرمندانی چون فرهاد اصلانی ، باران کوثری ، آتیلا پسیانی و محمد متوسلانی قصه مستانه را با موسیقی آریا عظیمی نژاد روایت می‌کند.

این را هم بخوان :  بازیکن استقلال بازیگر شد

 اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران فیلم مستانه

 فیلمنامه مستانه را اصغر نعیمی نوشته است در خلاصه داستان این فیلم آمده: مستانه ، سوپراستار سینما ، محبوب مردم است و طی حادثه‌ای مسیر زندگی‌ اش عوض می شود و …. محمدحسین فرح بخش کارگردان فیلم مستانه است  پیش از این سابقه کارگردانی فیلم های زندگی خصوصی و عطش را نیز دارد.

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران فیلم مستانه

 چندی پیش شایعه توقیف فیلم مستانه در رسانه ها سر و صدایی به پا کرد که این خبر توسط کارگردان این فیلم تکذیب شد. وی همچنین اخبار برخی خبرگزاری ها مبنی بر کمدی بودن این فیلم را رد کرد و گفت که مضمون مستانه، یک درام کاملا جدی است.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *