سرمربی ایرانی فوتبال که تهدید به مرگ شد

سرمربی ایرانی فوتبال که تهدید به مرگ شد ، سرمربی تیم فوتبال صبای قم به علت حواشی عجیب و غیر منتظره ای که پیرامون این تیم در لیگ آزاداگان بوجود آمده است، تهدید به مرگ شد. اتفاقی عجیب که در لیگ های سطح پایین دنیا هم شاهد آن نبوده ایم!تیم صبای قم در روزگاری نه چندان دور در لیگ برتر فوتبال فعالیت می کرد و جزو تیم های صدرنشین لیگ بود. این تیم با هدایت علی دایی به قهرمانی جام حذفی هم دست یافت و به عنوان یکی از دو نماینده فوتبال کشورمان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان رفت. اما روزگار خوش این تیم چند سالی است که پایان یافته و دیگر خبری از آن تیم پویا و قدرتمند دهه هشتاد نیست. 

مشکلات این تیم پس از انتقال آن به شهر قم آغاز شد. تیمی که تمام بازیکنانش ساکن تهران بودند و بازی های خانگی اش را در ورزشگاه تختی انجام می داد، ناگهان با دستور رئیس جمهور وقت مبنی بر انتقال تیم های تهرانی به شهرستان ها، به شهرستان قم منتقل شد و نام آن باشگاه هم از صبا باتری به صبای قم تغییر یافت. 

این را هم بخوان :  زن روانی سر شوهرش را از تن جدا کرد و داخل پتو گذاشت

صبای قم این روز ها در لیگ دسته یک روز های خوبی را سپری نمی کند و آخرین دبدار خود در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت های لیگ دسته اول را با نتیجه هفت بر صفر به تیم بادران واگذار کرد. 

 

پس از حاشیه‌های ایجاد شده برای این تیم و افشاگری‌های صورت گرفته علیه هیئت فوتبال قم در برنامه نود، مسعود راشکی سرمربی صبا، پس از پایان این بازی بیان کرد: از چند هفته گذشته روی نیمکت و لب خط، بازیکنان تیمم را هدایت می‌کردم و مدارک آن موجود است، اما نمی‌دانم چرا پس از برنامه نود، به من گفتند ” صبا شرط بندی می‌کند و شما محروم هستید و باید به روی سکو بروید”

 گفتنی است پس از حضور وی در برنامه نود، حواشی مربوط به تیم صبا بیشتر شده و حتی سرمربی این تیم از جانب عده ای ناشناس تهدید به مرگ شده است. 

گفتنی است، راشکی به همراه سایر اعضای تیم صبا به قم بازنگشته اند و در تهران مانده اند.

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *